הידרדרות במצבו

דיווח: אבו מאזן "לא מזהה אנשים ומרבה לשכוח"

הידרדרות ניכרת במצבו הבריאותי של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, שאושפז השנה מספר פעמים, אך לאחרונה החל לאבד את זיכרונו ואף אינו מזהה אנשים מסביבתו הקרובה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אבו מאזן (צילום: FLASH90)

מקורות פלסטיניים המקורבים ליו"ר הרשות הפלזטינית אבו מאזן מדווחים הערב (רביעי), כי מצבו הבריאותי בהליכי הידרדרות מואצים.

על פי הידיעה של הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי, בסביבת אבו מאזן (מחמוד עבאס) מדווחים, כי הוא החל לסבול מבעיות זיכרון, ואף מחוסר התמצאות בסביבתו, ובשל כך הוא מתקשה למלא את תפקידו הבכיר.

כזכור, בשנה האחרונה התאשפז עבאס בבתי חולים מספר פעמים, בשל בעיות בריאותיות, אך לאחרונה, לפי המקורות ברשות, הוא שוב ושוב לא מצליח לזהות אנשים המקורבים אליו כבר עשרות שנים, ושוכח את שמותיהם.

למשרדו הוא מגיע, כך הם מספרים רק למשך שעתיים ביום. בעקבות מצבו המידרדר, אף הוצמד לו רופא צמוד, שמלווה אותו בכל רגע נתון.

ההערכה היא כי ההידרדרות במצבו של יו"ר הרשות תחמיר ככל הנראה את המאבק הסמוי על ירושתו, משרתו הנחשבת, כשלא מעטים מאנשי הרשות רואים את עצמם כיורשים ראויים שלו.

השמות המדוברים הם של סגנו הרשמי מחמוד אל אלעאלול, ראש שירותי המודיעין הפלסטיני מאג'ד פארג', יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטיני ג'יבריל רג'וב, מרוואן ברגותי הכלוא בישראל, וכמובן בכירים בחמאס, ארגון הטרור שזומם להשתלט כך גם על שטחי יהודה ושומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר