פרסום ראשון

תל אביב: שמחת בית השואבה הועברה בשל רדיפה אנטי דתית

אירוע שמחת בית השואבה בתל אביב במעמד הראשון לציון הגר"י יוסף, הועתק למקום חלופי, לאור רדיפה אנטי דתית של ארגוני נגד נשים שפעלו נגד האירוע בעקבות ההפרדה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
המודעה (צילום מסך)

יומיים בלבד לפני האירוע, הועבר מיקום שמחת בית השואבה בתל אביב יפו, לאולמי 'ויולה' בעיר, וזאת בשל דרישת ארגוני הנשים והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר לקיים את האירוע - ללא ההפרדה.

אירוע שמחת בית השואבה, בהשתתפות הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, היה אמור להיערך בגן התקווה בעיר, ומארגני האירוע נערכו להגעת אלפים. כראוי לאירוע מסוג זה, הוא תוכנן להיערך בהפרדה שוויונית בין גברים ונשים.

בעקבות פניית גורמים פוליטיים ואררגוני הנשים בעיר ליועץ המשפטי לעירייה, הורה היועמ"ש למארגן האירוע, נתן אלנתן, כי האירוע צריך להתקיים ללא הפרדה. אלנתן סירב לדרישתו כיוון שהיא נוגדת את ההלכה.

לאחר משא ומתן עיקש ואף התארגנות לעתירה לבית המשפט, הגיעו הצדדים לפשרה כי האירוע ייערך במיקום חילופי, בהתאם להלכה עם כללי ההפרדה הנהוגים.

המקום החדש, עליו סוכם, "אולמי ויולה'', מכיל כ-2,000 מקומות ישיבה בלבד.

המועמד לראשות העיר ויו"ר ש"ס, נתן אלנתן מסר ל"כיכר השבת" כי "גורמים פולעטיים ציניים לא בוחלים בשום אמצעי בכדי לבנות עצמם על גב המסורת היהודית. צר לי שהגענו למצב הזה ואני שמח שלבסוף נמצא הפתרון למגינת ליבם של רודפי היהדות. אני קורא לכל תושבי העיר לבוא ולחזק את המסורת בעיר למען ישמעו ויראו".

המודעה הראשונה
המודעה החדשה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר