5 הדרכים הטובות ביותר לשדרג דירה שכורה

הידד! שכרתם דירה חדשה במיקום נהדר. נכון, היא עדיין לא שלכם בקביעות, אך זה לא אומר כי אין מקום להשקיע בה. לכן, החברים המעצבים שלנו התנדבו לחלוק עימנו את הטיפים שלהם לשדרוג הדירה והרי הם לפניכם (עיצוב)

גם בדירה שכורה יש מקום להשקיע (צילום: שאטרסטוק)

הידד! לדירה החדשה שלכם יש מיקום נהדר, מכשירים מעודכנים ויופי של כיווני אויר. נכון, היא עדיין לא שלכם באופן קבוע, אך זה לא אומר כי אין מקום לטפח ולהשקיע בה. לכן ביקשנו מהחברים המעצבים שלנו לחלוק את הטיפ העיקרי שלהם לשדרוג הדירה. הרי הם לפניכם:

1. השקיעו בגופי תאורה גבוהים

דהיינו, פמוטים המותקנים בקיר ובתקרה, כמובן, עדיפים על מנורות שולחן. ואם יש לכם תאורה קשה, הוסיפו כמה מנורות מעניינות עם תאורה רכה כדי ליצור שטח מזמין יותר.

צילום: שאטרסטוק

2. הוסיפו וילונות

מעצבת הפנים בלה מנציני מתחייבת כי וילונות יכולים להפוך את החלל לחמים ומזמין הרבה יותר.

צילום: שאטרסטוק

3. הדביקו טפט הניתן להסרה

הדרך היעילה ביותר לשדרוג הדירה הינה על ידי הצמדת טפט נשלף לקירות, גם אם מדובר רק בקיר או שניים. "אתם לא יכולים לקחת את זה כשאתם עוזבים, אבל הטפט באמת מוסיף כל כך הרבה אישיות", אומרת המעצבת טינה ריץ '. "זה שווה את זה".

צילום: שאטרסטוק

4. השקיעו בפריטים איכותיים

אם אתם יודעים כי השטח שלכם הוא זמני, זה יכול להיות מפתה לבחור ריהוט פשוט במחירי מציאה. אבל אם אתם שואלים את המעצב ת'ארון אנדרסון, רכישת פריטי איכות היא הדרך הטובה ביותר להפוך את החלל שלכם לבית אמיתי. "אם ספה בגודל סטנדרטי מתאימה לדירה שלכם, היא בטח תתאים לבית שלכם יום אחד", היא אומרת. אל תבזבזו כסף ואנרגיות על הספה המקרטעת שתחזיק מעמד רק כמה שנים".

צילום: שאטרסטוק

5. צבעו את הקירות לפי טעמכם האישי

ברוב הדירות השכורות ניתנת האפשרות לצביעת הקירות, במידה והדירה מוחזרת לשוכר במצבה המקורי, טרם עזיבתה. אז למה לא לנצל את היתרון הזה? אל תתעצלו לצבוע את הקירות רק בגלל שתאלצו לצבוע אותם בחזרה לאחר מכן. המעצבת טלי רות' טוענת כי "חשוב ליצור חלל שירגיש לכם שהוא מבטא אתכם באופן אישי וצביעת הקירות היא הדרך הכי טובה לכך".

צילום: שאטרסטוק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר