9 דרכים לגרום לזקן שלכם להראות נפלא

גידול זקן ישווה לפניכם מראה מכובד ועדכני אך נדמה כמשימה מסובכת ומורכבת? חשבו שוב. לפניכם שמונה טריקים לטיפול בזקן שישמרו על שיער הפנים שלכם זוהר ורענן. זכרו, ההשקעה שווה את התוצאה (MENׂ)

ההשקעה שווה את התוצאה (צילום: שאטרסטוק)

1. בראש ובראשונה, היו סבלניים

זקן יפה באמת הוא תוצר של איפוק עצמי. כאשר השיער מתחיל לגדול, אל תתפתו לדחף לקצץ או לעצב אותו, אלא שמרו עליו ללא מגע במשך 4-6 השבועות הראשונים. זה יאפשר לשיער לצמוח באופן שווה ויעזור לכם לבחור סגנון שמתאים עבורכם באורך ובעובי.

2. התאימו את עיצוב הזקן לצורת הפנים שלכם

כמו כל חיה בטבע, זקן צריך להיות מתאים לסביבה הטבעית שלו. כשהזקן מותאם למבנה הפנים, הוא יראה טוב יותר, וכך גם אתם. לפנים עם לסת רבועה, מומלץ לקצץ בצדדים ולגדל זקן מלא יותר באיזור הסנטר. לפנים עגולות, יתאים זקן ארוך בחלק התחתון של הסנטר וקצר בצדדים. לפנים רגילות, נטולות סממן בולט, יתאימו רוב הסגנונות, מן הסתם.

3. דעו איך (ומתי) כדאי לקצץ

גיזום הוא חיוני לזקן מטופח. גם אם אתם מתכננים לגדל זקן ממש ארוך, מומלץ לקצץ כל חודשיים לפחות את הקצוות המפוצלים. השקיעו במכונת גילוח איכותית, ומצאו את הטכניקה הנכונה שתתאים לסגנון העיצוב בו אתם מעוניינים.

4. חפפו את הזקן שלכם

זה חשוב במיוחד בשלבים המוקדמים של הצמיחה, כאשר חלקי מזון הלכודים בתאי העור יכולים להחריף את הגירוד. חפפו את הזקן שלכם מדי יום עם שמפו מיוחד ולאחר מכן בעדינות ייבשו אותו בעזרת הידיים. מגבת יכולה להוביל למראה פריזי וקצוות מפוצלים.

5. השתמשו בשמן לזקן

שום דבר לא משבח זקן כמו שימוש קבוע בשמן לזקן. תפקידו של השמן לשמור על השיער ולהעניק לו לחות. ישנם סוגים רבים לבחירה, במגוון של ניחוחות גבריים, כולם יגרמו לשיער להשאר במקשה אחת, מעוצב רך ומבריק.

6. למדו כיצד לאלף את השיער שלכם

קיצוץ קבוע ישמור על הצורה שבחרתם, אבל זו לא הדרך היחידה לשמור על הזקן שלכם מושלם. סירוק יומיומי בעזרת מברשת ייעודית לזקן, תסתבך בעקשנות בסיבי השיער ותאמן אותו לצמוח כלפי מטה.

7. אל תזנחו את השפם

גידול זקן לרוב ילווה בגידול שפם. כדי לשמור עליו מסודר, קצצו את השטח מתחת לאף שלכם עם זוג מספריים קטן.

8. תדלקו ושמרו על גופכם

אתם לא יכולים לבנות בית בלי לבנים, וכך גם לגבי שיער הפנים. הזקן שלכם עשוי מחלבון ושומן, אבל גם מסתמך על ויטמינים B3, B5 ו-B9, דהיינו: בשר רזה, אגוזים, חלמונים, חלב ושפע של עלים ירוקים.

9. דעו מתי לוותר

קשוח, אבל זאת האמת. לא כל אחד יכול לגדל זקן. הרוב תלוי בגנטיקה, גם אם אתם חושבים שיש לכם צמיחה ממש איטית, נסו לגדל במשך שלושה חודשים ברציפות, אם זה עדיין נראה לא מזהיר, שחררו. קחו לידיכם את מכונת הגילוח, הפטרו מהשיער המיותר על פניכם והתקדמו הלאה בחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר