מינוי חרדי ליו"ר הועדה לכשירות דירקטורים

עו"ד רפי אסרף, בוגר הקמפוס החרדי אונו ודיקן הסטודנטים לשעבר בקמפוס החרדי אונו מונה ליו"ר הועדה לכשירות דירקטורים בתאגידים עירוניים (כלכלה, שיווקי)

עו"ד רפי אסרף. (צילום: יחצ)

בשבוע שעבר מינה שר הפנים אריה דרעי את עו״ד רפאל אסרף, בוגר הקמפוס החרדי אונו ודיקן הסטודנטים לשעבר בקמפוס החרדי אונו לתפקיד יו״ר הועדה לכשירות דירקטורים בתאגידים עירוניים.

הועדה לכשירות דירקטורים בתאגידים עירוניים מופקדת על אישור או דחיית כל מועמד לתפקיד דירקטור בתאגיד עירוני בכלל התאגידים העירוניים ברחבי הארץ. תנאי הסף לתפקיד בכיר זה הינם כשירות לכהן כשופט מחוזי והיוועצות שר הפנים עם היועץ המשפטי לממשלה.

עו״ד רפאל אסרף אשר כיהן כממונה על ההקדשות הדתיים בבתי הדין הרבניים וכיועמ״ש תאגיד המים מי ברק וכדיקן הסטודנטים בקריה האקדמית אונו, הנו בעל כישורים רבים, ומינויו נחתם לאחר ששר הפנים קיים את ההיוועצות עם היועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדלבליט כנדרש.

"כבוד וגאווה עבורנו לראות את הבוגרים שלנו צומחים ומשתלבים בתפקידים בכירים בשירות המדינה" אומר הרב יחזקאל פוגל – יו"ר הקמפוסים החרדיים של אונו, " הבוגרים של אונו מבוקשים מאד גם בשוק הפרטי וגם בשוק הציבורי. אין ספק כי הקמפוס החרדי אונו ממשיך להוביל את מהפכת האקדמיה במגזר החרדי עם כמעט 4,000 בוגרים מצליחים שמביאים פרנסה מכובדת הביתה ומייצגים את המגזר החרדי בגאון."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר