8 דברים שרופא השיניים שלך רוצה שתפסיק לעשות

שמירה על השיניים זה חשוב, אבל בואו נהיה כנים, כמה פעמים אתה באמת משתמש בחוט דנטלי? לא הרבה, אה? כן, רופא השיניים שלך יודע את זה. הנה, שמונה דברים שהוא רוצה שתפסיק לעשות (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ברור, אתם יודעים כי שמירה על השיניים זה דבר חשוב, אבל בואו נהיה כנים, כמה פעמים אתם באמת משתמשים בחוט דנטלי? לא הרבה, אה? כן, זה מה שחשבנו. וגם רופא השיניים שלכם יודע את זה.

הנה שמונה דברים שהוא באמת רוצה שתפסיקו לעשות, ויפה שעה אחת קודם:

1. לשקר לגבי הרגלי תחזוק השיניים שלכם

כשאתם אומרים לרופא שאתם משתמשים בחוט דנטלי כל יום, הוא יודע שאתם מתכוונים ליום אחד משלושת הימים האחרונים. אופס. מוטב להיות כנים. אם אתם לא משתמשים בחוט דנטלי או לא יודעים מהי הדרך הנכונה להשתמש בו, הוא כאן כדי ללמד אתכם.

2. להשתמש בערכות הלבנה ביתיות

בדרך כלל, ערכות הלבנה ביתיות הן חסרות תועלת, מעידים רופאי שיניים. הלבנת השיניים במוצרים ללא מרשם יכולה לגרום לאמייל (שכבת המגן החיצונית של השן) להיפגע ולשיניים רגישות. לקבלת חיוך צחור, כדאי לקבוע פגישה עם רופא השיניים שלכם.

3. לשתות מים עם לימון

נכון, מים נטולי תוספות עלולים להיות תפלים ומשעממים. אבל הטוויסט של הוספת לימון או כל חומר המכיל חומצה, לא מומלץ כלל כשזה מגיע לבריאות הפה, כיוון שפיות חומציים מובילים לעששת השיניים, מחלת חניכיים, נזק לאמייל וריח רע. כדי לשמור על השיניים, כדאי להסתפק במים פשוטים בלבד.

4. לצחצח עם מברשת שיניים קשה

מברשת קשה בשילוב עם יותר מדי לחץ זה ביג נו נו. השתמשו במברשת בעלת סיבים רכים כדי לשמור על החניכיים והשיניים בריאות. כשהסיבים מתחילים להתקשות, החליפו את המברשת.

5. או ידנית

מברשת שיניים חשמלית מאפשרת הברשה עקבית ותכליתית יותר, קובעים רופאי שיניים. עם מברשות שיניים ידניות, אנו נוטים להחמיץ יותר אזורים בחלל הפה. בנוסף, למברשות שיניים אלקטרוניות יש טיימר מובנה לשתי דקות, כך שניתן לתת לכל שן את היחס המגיע לה.

6. ללעוס דברים קשים

זה כולל ציפורניים, עטים וקרח. ולעולם, לעולם אל תשתמשו בשיניים כדי לפתוח דברים.

7. להלחיץ את הילדים

ילדים ישבו בשקט וברוגע על כיסא הטיפולים של רופא השיניים אם הם יראו את ההורים שלהם שלווים ורגועים. אם ההורים יהיו מתוחים או לחוצים, הילדים יהיו חסרי מנוחה ויקשו על הטיפול. בלי לחץ.

8. לא לקחת מרשם לאנטיביוטיקה כשיש צורך

מרשם טיפוסי עשוי לדרוש ממכם לקחת טבליה כל שש עד שמונה שעות במשך מספר מסוים של ימים. מה שמטריד את רופא השיניים הוא שאתם נוטלים אנטיביוטיקה עד שאתם מרגישים טוב יותר ולא משלימים את מנין הימים שהוא קבע. זהו מהלך מסוכן, כי בזמן שאתם אולי מדכאים את הזיהום, אתם לא מחסלים לחלוטין את החיידקים.

היצמדו להוראות רופא השיניים בפעם הבאה, בסדר?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר