יו"ר דירקטוריון הכללית מר אלי אדמוני סייר במרכז הרפואי 'הלל' באשדוד

יו"ר דירקטוריון 'כללית' מר אלי אדמוני ומנהל מחוז מרכז מר עופר חברוני סיירו במרכז הרפואי 'הלל' באשדוד והתרשמו מהתפתחותם המואצת של שירותי הבריאות בעיר: אנו שוקדים על תכנית הוספת שירותים מגוונים ושדרוג מערך הרפואה בעיר"(בריאות, שיווקי)

יור דירקטוריון 'כללית' מר אלי אדמוני ומנהל מחוז מרכז מר עופר חברוני במרכז הרפואי 'הלל' באשדוד (צילום: יחצ)

יו"ר דירקטוריון הכללית מר אלי אדמוני ומנהל מחוז מרכז בכללית, מר עופר חברוני, ערכו סיור במרכז הרפואי 'הלל' שברובע ז' באשדוד בהשתתפות הגב' שרית וינגוט מנהלת מגזר חרדי באשדוד.

ההנהלה הבכירה של 'כללית' מקיימת מפעם לפעם סיורים מקיפים במרפאות השונות ברחבי הארץ, במהלכם מתרשמים המנהלים בכל אחת מהמרפאות, עוקבים אחר התפתחות שירותי הבריאות, וסוקרים את העשייה הכוללת של כללית באותו אזור.

יו"ר הדירקטוריון ומנהל המחוז שמעו סקירה מפורטת ממנהלת מגזר חרדי 'כללית' באשדוד הגב' שרית וינגוט, שהציגה בפניהם את העשייה הענפה והפעילות השוטפת של המרפאות, בדגש על האיכות הרפואית, הצוות המקצועי ורמת השירות לה זוכים הלקוחות שאכן מביעים שביעות רצון מצוות המרפאה העומד לשירותם במשך השנה כולה.

בסיום הביקור אמר יו"ר הדירקטוריון מר אלי אדמוני:
"לעונג היה לי להכיר מקרוב את צוותי המרפאות, ולחוש את דאגתם למען בריאות התושבים. שמעתי מכלי ראשון שבחים על השירות האיכותי והמקצועי שמרפאות ה'כללית' מעניקות לתושבים וללקוחות באשדוד, ובימים אלו שוקדים על תכנית הוספת שירותים מגוונים ושדרוג מערך הרפואה בעיר".

מנהל מחוז מרכז מר עופר חברוני סיכם את הביקור בשביעות רצון גבוהה:
"בשנים האחרונות ניתן לראות בנקל את הפריחה של כללית ואת עובדת היותה מובילה בשירות, ביחס ובמקצועיות. תושבי הרובעים החרדים באשדוד זוכים ליחס אישי ומסור הן מהצוות הרפואי והן מהצוות האדמיניסטרטיבי שעושה עבודה נפלאה. יש כאן שילוב של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, צוות ניהולי מוכשר ומסור ואנשים שעובדים עם רגש של שליחות ומסירות כלפי כל אחד מתושבי העיר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר