כך תגרמו לבית שלכם להריח מדהים

שמירה על בית ריחני דורשת מסירות והתמדה, אבל לפעמים זקוקים לפתרון מהיר, למשל, כשצץ לו ביקור של החמות בהתראה קצרה מדי. אז הנה כל הדרכים לגרום לבית שלכם להריח נפלא כל הזמן (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

שמירה על בית ריחני דורשת מסירות והתמדה, אבל לפעמים זקוקים לפתרון מהיר.

כמו במקרה שהשוויגער הודיעה שהיא קופצת לביקור והבית שלכם לא מריח טוב במיוחד לאחר ארוחת הערב המטוגנת שערכתם בבית לפני שעה קלה ובכלל, כשמבלים זמן רב בתוך כתלי הבית, עלולים להתרגל לריחות המצחינים שבו ולא לדעת אפילו על קיומם, אלא אם כן יוצאים החוצה וחוזרים פנימה.

החדשות הטובות הן: אתם יכולים לחסל אותם די מהר. הנה כל הדרכים:

1. הפטרו מהגורמים לריח רע

כצעד ראשון והכרחי, הוציאו מן הבית את הגורמים לריח רע. לדוגמא: פח האשפה - שפשפו אותו בסקוטש מהול באקונומיקה ושטפו במים. כמו כן, הפטרו משאריות אוכל מיותרות במקרר.

2. אווררו את הבית

הדרך הטובה ביותר לגרום לאוויר הישן והעכשווי לצאת החוצה היא לפתוח את החלונות ולהניח לאוויר הצח להיכנס. עובדה מדעית: האוויר הישן והאוויר החדש שונאים זה את זה, והאוויר החדש תמיד ינצח.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, פתחו חלונות בחדרים מרובים כדי לקבל רוח צולבת.

זה פחות מעשי כשקר מאוד בחוץ, אבל אפילו דקות ספורות יכולות לסייע בטיהור החדרים.

3. פזרו נירות ריחניים בצורה אסרטגית

נרות הם הדרך המתבקשת והיעילה ביותר ליצור ריח טוב בבית. אבל מיקום חכם יכול להגביר את היעילות שלהם. "מקמו כמה נרות בבית, אבל אל תדליקו אותם" אומר מעצב הפנים די מרפי. "נסו את ארון הבגדים, או בכל מקום שבו הבדים יוכלו לחיות ולהיות מסוגלים לספוג את הריח, לא רק שתתקלו בהפתעה נעימה בכל פעם שאתם פותחים את דלת הארון, גם המצעים שלכם יישאו איתם את הריח לכל מקום שבו אתם משתמשים בהם".

4. הרתיחו בסיר צמחים ריחניים

"למדתי את זה מאמי האובססיבית לניקיון", אומר מעצב הפנים רובין דלאקרוז. "מלאו מים בסיר קטן והוסיפו לו פרוסות הדר ועשבי תיבול, כמו לבנדר או מנטה. החום יפיץ את הריח המתוק בכל הבית".

5. הכינו מאפים

"שום דבר לא משתווה לניחוח של מאפים חמים." אומר מרפי "כאשר אני יודע שיש לי אורחים, אני בכוונה מתכנן שעת אפיה בסדר היום. משהו פשוט כמו לחמניות קינמון או לחם בננה ממלא את הבית בריח טוב".

6. השתמשו בדפים למייבש מחוצה לו

"אני אוהבת לשים כמה דפים בארונות ובשידות, הבגדים שלנו תמיד יוצאים ריחניים ורעננים", אומר דלה קרוז.

7. טפלו בכביסה

אחד הריחות הנפלאים ביותר בעולם הוא בגדים שהתכבסו זה עתה. אלא שמסיבה כלשהי הם תמיד מריחים טוב יותר בבתים של אנשים אחרים.

למרות שהמדע לא פתר את המסתורין הזה, זה עובד לטובתכם. אם אתם צריכים שהבית שלכם יריח טוב במהרה, התחילו לטפל בכביסה. היי, ואל תשכחו להשליך נייר מבושם למייבש הכביסה, כמובן!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר