לסרי או גלבר?

כך תכריע 'אגודת ישראל' את הבחירות באשדוד

בשעות הערב תכריע 'אגודת ישראל' באשדוד, ובעיקר חסידויות גור ובעלזא, במי הם תומכים לראשות העיר, והמתח בעיצומו. אבי רבינא עם התרחישים לקראת ההחלטה (חסידים בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לסרי וגלבר (צילום: פלאש 90)

המתח באשדוד לשיא: הערב (שני) בשעה 18:00, יודיעו בסיעת "אגודת ישראל", במי הם תומכים לראשות העיר אשדוד והמתח בעיר בשיאו, כאשר מסתמן כי בסופו של דבר יוחלט על תמיכה במועמדותו של ראש העיר המכהן, יחיאל לסרי.

כזכור, בערב שבת נפוצו שמועות כביכול בשבת יוכרז כי יחיאל לסרי הוא המועמד המוסכם, אך עברה השבת ודבר לא אירע. בגור הכריזו הגבאים שאין עדיין הכרעה ולכשתתקבל היא תועבר על ידי הגבאים, בבעלזא הכריזו שיודיעו סופית היום (שני) בשעות הערב. לאחר מכן גם בגור הודיעו שההכרעה תימסר ביום שני בשעה 18:00 בערב.

סקר של מינה צמח ומנו גבע שנערך עבור 'ידיעות אשדוד' לפני כשבועיים, הציג את התמונה הבאה: לסרי עם רוב מוחץ בחרדים משיג 35.5%; סניה כצנלסון משיג 19%; הלן גלבר עם 16.6% ואלי לחמני עם 16.1%. מה שאומר, שנכון לשעת עשיית הסקר, הכל היה פתוח כך שלהחלטת 'אגודה' תהיה השפעה.

אם בגור יכריעו לבחור בסופו של דבר בלסרי, הקרב על הסיבוב הראשון צפוי להיות צמוד מאוד והוא יוכרע על אחוזים בודדים ואפילו בפחות מכך.

בסיטואציה כזו, וכן בהצבעה של פתק לבן, ישנו סיכון גדול שמא התוצאה תוביל לסיבוב שני כשהמועמד שיעפיל מול לסרי יהיה כצנלסון או לחמני, שניהם אינם אהודים על החרדים בלשון המעטה, וזאת בשל הקמפיין האגרסיבי שניהלו נגד החרדים.

כך או כך, שעות ספורות יגידו לאן הולכת אשדוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר