לא רק בשר: רשימת המאכלים שלא חשבתם לצלות על הגריל

זהו. הקיץ תם. העלינו על הגריל בשרים לרוב: נקניקיות, המבורגרים וסטייקים. ובכן, משעמם. מסתבר שיש עוד לא מעט אפשרויות לצלייה. הנה רשימת המאכלים שלא העליתם על דעתכם למנגל (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

זהו. הקיץ תם. העלינו על הגריל בשרים לרוב: נקניקיות, קציצות המבורגר, אצבעות קבב, סטייקים ועוד ועוד. ובכן, משעמם. מסתבר שיש עוד לא מעט אפשרויות שניתן לקלות על האש (ולא, אנחנו לא מדברים על דגים ופלפלים). הנה הרשימה המלאה של המאכלים שלא העליתם על דעתכם למנגל. עוד דרך מוצלחת לפנק את האישה. תודו לנו אחר כך.

אבוקדו

חצאי אבוקדו צלויים בגריל קלות הם שוס, הסכיתו לנו. ניתן להשתמש בהם בצורה הרגילה אליה אתם רגילים: כתוספת ללחמניה עם ההמבורגר, בכריך עם חביתה או חתוך לקוביות, מפוזר מעל סלט. אם עד היום היינו חסידים של אבוקדו, עם טעם מעושן מעט, אנחנו מעריצים שרופים. ליטרלי.

פיצה

זה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע (ונראה). התחילו על ידי רידוד הבצק באופן שיהיה מעט עבה יותר מבדרך כלל - כך הוא לא יפול דרך הרשת. בזקו את הרוטב, פזרו את פירורי הגבינה הצהובה. הניחו על משטח עץ, כך שתוכלו להחליק את הפיצה על הגריל בקלות רבה יותר. בום: יש לכם פיצה בגריל.

תירס

המנה המופלאה והפופולארית של קפה הוואנה המפורסם בניו יורק היא תירס בגריל. האמריקאים אוהבים אותו עם מיונז בדרך כלל, אך אפשרי גם עם חמאה. חשוב להקפיד על רכישת תירס איכותי. דהיינו, טרי ומזן משובח. כאלה מוצאים בימינו בשווקי איכרים.
קלו את התירס עם קליפתו, עד להשחמה. לאחר מכן הניחו על נייר אלומיניום, בזקו מעל חמאה וגבינת פרמזן. מומלץ לתחוב שיפוד לתוך קלחי התירס, לאכילה נוחה וחווייתית יותר.

פירות

דרך מצוינת להשתמש בגחלים הגוססים של הגריל. שפע של פירות צלויים, ביניהם אפרסק חצוי, פרוסות אבטיח או בננה. הגישו אותם עם גלידת וניל.

שום

אם אתם מעוניינים בתוספת הטעם המיוחד של שום למנות שלכם, הניחו כמה שיני שום קלופות בתוך נייר אלומיניום שבו קוביית חמאה ופיסת טימין, סגרו היטב והניחו על הגריל. בהגשה, סחטו מכל שן את התכולה כדי להעניק טעם ללחם או למנה.

פרנץ' טוסט

"פרנץ' טוסט" בלעז, או בעברית צחה: לחם מטוגן. הוא נהדר על הגריל, כארוחת בוקר / ערב או בכלל כקינוח. הכינו את הטוסט הצרפתי באותה דרך שאתם מכינים תמיד וסיימו בצריבה על גריל משומן קלות. כדי להמנע משריפה, הניחו את הפרוסות קרוב מספיק, אך לא על החלק החם ביותר של הגריל, על מנת שיתפסו מעט צבע ואז תקבלו סימני גריל נחמדים. עם בננות מקורמלות. טען גן עדן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר