המדריך: איך להיות אורחים מושלמים

חושבים שאתם מארחים נהדרים? מצוין. אבל מה קורה כשהמצב הפוך ואתם אלו שנשארים בבית של מישהו אחר? הנה שמונה חטאים שאורחים עלולים לעשות, וכיצד לתקן אותם, אחת ולתמיד (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

חושבים שאתם מארחים נהדרים? מצוין. אבל מה קורה כשאתם אלו שמתארחים ונשארים בבית של מישהו אחר? הנה שמונה חטאים שאורחים עלולים לעשות, וכיצד לתקן אותם, אחת ולתמיד.

הטעות: סידור המיטה כאשר עוזבים

במקום זאת: הסירו אותם

הדרך הטובה ביותר להבטיח הזמנה חוזרת? הסירו את הסדינים לגמרי והשאירו אותם מקופלים בתוך ציפית, למרגלות המיטה. (ככל שהמארח שלכם יצטרך לגעת פחות במצעים המלוכלכים שלכם, כן ייטב).

הטעות: שליחת מתנה כאות תודה

במקום זאת: הגיעו עם אחת

חשבו על כל ההכנות שהמארח שלכם עשה עבור ההגעה שלכם (ניקוי, קניות, בישול וכו'). ואתם באים בידיים ריקות? לא נחמד. אנחנו יודעים שאתם כנראה מתכננים לשלוח מתנה אחר כך, אבל להופיע כך זה לא יאה.

הטעות: השאלת מוצרי טואלטיקה

במקום זאת: הביאו איתכם

כמובן, רוב המארחים שמחים לחלוק את החוט הדנטלי שלהם - אבל הם לא צריכים. ככל שאתם מפריעים להם עם פחות בקשות לצרכים שלכם ("היי, רחל, איפה אני יכול למצוא קצת משחת שיניים?"), יותר טוב. הצטיידו בשקית עם משלכם עם מוצרי היגיינה, כך תחסכו את כל הצרות.

הטעות: פינוי הכלים שלכם לכיור

במקום זאת: העבירו אותם למדיח הכלים או שטפו באופן ידני

שורה תחתונה: כאורחים בבית של מישהו אחר, זוהי חובתכם לחסוך עבודה למארחים ככל האפשר. כלומר: הם לא צריכים להתמודד פיזית עם הכלים המלוכלכים שלכם. במקום להעביר את הכלים שלכם למטבח (כצעד ראשון), הקפידו למקם אותם בתוך מדיח הכלים או לשטוף באופן פיזי.

הטעות: שליחת מייל תודה

במקום זאת: שלחו מכתב

מיילים מסוג זה נועדו לשליחה לעמיתים לעבודה אשר הושיטו לכם יד לעזרה, לא עבור החברים היקרים שלכם שדאגו לכם לאש"ל מלא. כאן המקום להיות מיושנים ולשלוח בדואר מכתב בכתב ידכם לאחר השהייה. זה פשוט הרבה יותר מתחשב.

הטעות: הצעת עזרה

במקום זאת: פשוט תעזרו

אם יש דבר אחד שלמדנו במשך השנים של אירוח חברים ובני משפחה, זה זה: האורחים הכי טובים לא מבקשים רשות להדיח את הכלים או לאסוף מצרכים מהמכולת. הם פשוט עושים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר