החידוש שהפך לתופעה

לאגור כוחות ולמלא מצברים - הנשים שלנו חייבות את זה

זה כבר לא משהו יוצא דופן, אין כמו משפחה, ילדים, בישולים וארוחות שבת, ואין כמו השגרה היומיומית להיות אמא במשרה מלאה, אך כדי לאגור כוחות, לרענן את המצברים ולהמשיך עם חיוך על הפנים, לפעמים היה נחמד לחשוב על חופש. חופש - אבל לבד, ממש לבד (תיירות פנים, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

אז כן. חופשה לנשים זה הטרנד היום .... תדמיינו: רק אתן והחברות אולי גם כמה גיסות ואחיות.. מול נופים מרהיבים, וים כחול יכולות לדבר על כל מה שצריך: מזוגיות ועד חינוך הילדים. מתי עוד יהיה אפשר לשבת רק נשים ולשוחח באמת (בלי "מאזינים" גדולים וקטנים...) על הכול מכל כל.

וזה לא רק הסביבה החברתית, חופשה לנשים בלבד שבנויה נכון משלבת בתוכה תוכן מעצים הן מהפן הרוחני כמו הרצאות מרתקות, והן מהפן המעשי כמו סדנאות להעצמה נשית, כושר גופני, עדכונים מעולם הבישול והאפיה וכמובן גם תכנים משמחים כגון הופעת זמרות ומופעי סטנדאפ שלא משאירים עין אחת יבשה. ובסוף יום כזה לחזור לחדר מפנק ומאובזר ופשוט לנפוש...זה כבר ממש חלום!

אבל האם קיימת תכנית כזו במציאות? האם יש מישהו שיודע לתפור את החבילה בצורה נכונה המשלבת במינון הנכון בין כל מרכיביה?

אכן יש! יש למה לחכות... חברת מרגליות תיירות ונופש מארגנת חופשת פרימיום אמיתית לנשים

כבר 14 שנה ברציפות, שחופשת החורף של מרגליות במלון 'דן פנורמה', אילת הינה החופשה הנחשקת ביותר במגזר החרדי. באותו המלון, באותו הלוקיישן, מול המרינה היפהפיה המלאה בסירות ויאכטות עוגנות המתחברות עם קו רקיע כחול ואנסופי המשרה אוירה של סוף העולם, עם אותו צוות הניהול המנצח של רשת מלונות דן וחברת מרגליות שעוטפים את החופשה בפרפקציוניזם מוקפד בכל פרמטר אפשרי.

האירוח? חמישה כוכבים ואף יותר... עם שפע ומגוון שקשה לדמיין, שמותירות אתכן עם טעם טוב בפה גם הרבה אחרי החופשה. החדרים? פאר בעיצוב עדכני, עם ריהוט ואיבזור מפנק, שעושים חשק לשקוע בחלומות, לצלול למנוחה ולשכוח מהכל... התוכניות? ההרצאות? הסדנאות? יעניקו לכם שעות של חוויה שלא תרצו שתיגמר...

חופשת חורף חמה עם מרגליות במלון הפאר 'דן פנורמה' אילת המשקיף ללגונה של אילת ובמרחק הליכה קצר מהחוף הצפוני של העיר,ומכל מרכזי הקניות והאטרקציות . היא הבחירה הטבעית לנופש מפנק לנשים עם מתקני נופש מתקדמים, לובי רחב ידיים , ספא חדיש ומפואר , סוויטות וחדרים מרווחים, מרפסות המשקיפות ללגונה הצפונית ולהרי אדום,

המלון מציע את התמורה הטובה ביותר לכספכם, מבלי להתפשר על השירות והמקצועיות המוכרים של רשת מלונות דן.

חדר האוכל המרכזי של מלון דן פנורמה אילת הינו מהגדולים בארץ עם למעלה מ- 500 מקומות ישיבה והוא מציע לאורחיו מזנון בופה עשיר במיוחד, המשלב באופן מעורר תיאבון בין מגוון של טעמים, צבעים ומרקמים, כדי ליצור את הארוחות הטובות ביותר בישראל.

תפריט קולינרי עשיר ממיטב השפים של רשת מלונות "דן", ארוחות מפנקות, שפע של בשרים על האש, בר סלטים עשיר ומזנון קינוחים מגוון ומרענן.

בשעות הערב מציע המלון מבחר שופע של מנות בשריות "על האש" ומבחר מנות דגים המוגשים בסגנון בופה ומזנון קינוחים עשיר מגוון ומרענן.

ומה בתכנית ? חברת מרגליות מציעה מגוון של תוכניות עשירות כולל סדנאות הרצאות ומופעי ערב מרהיבים

הרצאות מרתקות מפי הרב יצחק פנגר והרב אבנר קוואס מופע סטנד אפ של הבדרנית יהודית אריה בשילוב שירה סוחפת עם הזמרת יפוש, הצגה בכיכובה של השחקנית סמדר מורג, הופעה של הזמרת חדוה לוי. סדנאות יופי ובריאות וקינוחי פירות. התעמלות בוקר אירובי מים אירובי זומבה ועוד הפתעות כמיטב המסורת של מרגליות

בקיצור חופשה תפורה להפליא למבינות בנופש.

ועוד לא אמרנו הכל... את מוזמנת להיכנס לאתר הבית של מרגליות ולהתחיל לדמיין את החופשה הבאה שלך.

מלון הפאר דן פנורמה אילת (צילום: יח"צ)
האטרקציות (מצפה תת ימי) (צילום: יח"צ)
חדרים מרווחים ומאובזרים (צילום: יח"צ)
שפע של טעמים וניחוחות - 'דן גורמה' (צילום: יח"צ)
ספא חדיש ומפואר (צילום: יח"צ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר