באנו לעזור: איך לשקם רהיטי עץ בעזרת מוצר שיש לכולנו במזווה

מי מאיתנו לא מחבב ריהוט עץ איכותי? יש רק בעיה אחת: עץ הוא חומר חי וטבעי, מה שדורש מאיתנו להעניק לו מעט אהבה כדי שיראה במיטבו. הנה טריק גאוני לחידוש רהיטי עץ בעזרת, החזיקו טוב, מיונז! (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

אין תחליף לריהוט עץ איכותי. (שלום, שולחן כפרי לבנבן שנמצא בטופ רשימת הוויש ליסט שלנו.) הצרה? עץ הוא חומר חי, נושם, טבעי, מה שדורש מאיתנו להעניק לו קצת אהבה כדי שיראה במיטבו ויחזיק מעמד לאורך שנים.

המעצבת ג'נבייב גורדר חושפת מהו הפטנט הגאוני שלה: מיונז. כבר שמענו על שימוש באגוזי מלך לחידוש רהיטי עץ, אך גורדר מתחייבת שהמצרך הבסיסי מהמזווה עושה את העבודה בצורה פנטסטית, בין אם מדובר בנטרול שוק הפשפשים שהתנחל לו על הכיסאות בסלון, או בנסיון להיפטר מסימני הטבעות של ספלי הקפה על השולחן במטבח.

"עבור כל סוג עץ, מיונז עלול להיות החבר הכי טוב שלכם", מתעקשת הדוברת של T.J. Maxx (רשת חנויות כלבו אמריקאית) "יש לו בדיוק את כמות השמנים המתאימה כדי לתקן כתמי מים ולרפא גרגרי עץ יבשים וצמאים".

כדי לנסות את הטריק הזה בבית, פשוט השתמשו במטלית או במרית כדי למרוח שכבה עבה של מיונז על האיזור הבעייתי, תנו לו "לשבת" כמה דקות. לאחר מכן כדאי לנגב וללטש, לפי הצורך. "רק חשוב לנקות את השטח לאחר שכל החומר נספג והתייבש!" היא אומרת.

אחרי הכל, אף אחד מאיתנו לא מעוניין שהסלון שלו יריח כמו כריך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר