דונאטס לחנוכה - אל תפספסו

חנוכה מתקרב אלינו בצעדי ענק והוא מביא אתו הבטחות רבות, מה שמאפשר לנו לבחור בין סוגי מעדנים מתוקים, סופגניות, לביבות וכל מה שטעים באופן כללי (צרכנות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

דונאטס לחג הן המאכל הלאומי שלנו. ניתן אמנם להשיג אותן לאורך כל השנה, מאידך, בחנוכה הרי זו מצווה לאכול לפחות אחת ביום על מנת להרגיש את רוח החג.

לא רק הטעם, אלא גם המראה

צורת ההגשה של מאכלים כמו דונאטס היא חשובה מאוד ועשה כל מה שניתן על מנת שהן לא רק יהיו טעימות ומתוקות, אלא גם יראו מושכות ומגרות. מדובר על פתרונות לאירועים שונים, מסיבות, ערבי חברה וכל אירוע שכולל אורחים רעבים. בסופו של דבר אחד אלמנטים החשובים ביותר בכל אירוע הוא נושא הכיבוד שיוגש ועל מנת להפוך את האירוע שלכם ליותר מתוחכם ואהוב תוכלו לבחור במגשי אירוח שימתינו לאורחים.

מה ניתן להזמין במגשי אירוח?

magashim היא חברת קייטרינג שמציעה את הדרך הטובה והיעילה ביותר לדאוג לכל מה שכרוך בהגשת מזון לאורחים. מגשי אירוח יכולים לכלול מנות מעוצבות שמתאימות בדיוק למי שרוצה להחזיק את המנה בכף יד ולנגוס ממנה בקלילות מבלי להתלכלך. המנות מעוצבות כך שהן יהיו קטנות אך מספקות כך שניתן יהיה ליהנות מכמה מנות מבלי להרגיש כבדים או מלאים מידי.

אפשר להזמין גם קישים מלוחים וטעימים, כריכונים, מגשי פירות וירקות ועוד דברים רבים שכדאי לברר אודותיהם. את ההזמנה קל מאוד לבצע והיא תגיע לכל מקום ברחבי הארץ על ידי רכב הסעה ייחודי שישמור על המזון טרי ופריך. בכל מקרה את המגשים מכינים בסמוך לשעת האירוע כך שאין כל סיכוי שהמזון יעמוד זמן רב.

קייטרינג לסוגי אירועים שונים

כמובן שישנם סוגים שונים של אירועים, אך מה שמאחד את כל האירועים הוא הצורך לספק לאורחים מזון טעים ומשביע שיהפוך את האירוע להרבה יותר משמח וטעים:

  • אירועים פרטיים אפשר לחגוג באולם מקורה או בגן אירועים גדול. ניתן גם לערוך אירוע בבית או במסגרת העבודה לכלל העובדים. אירועים מסוג זה מומלץ להשקיע בסידור של השולחנות, עיצוב ותאורה מתאימה. מגשי אירוח מתאימים במיוחד שכן הם מרשימים ומגרים וכל מי שיגיע לאירוע יתרשם מהם.
  • אירוע עסקי מתוכנן בדרך כלל זמן רב מראש ובמקרים רבים קיימת מגבלת תקציב שעשויה להביא לצמצום של המגוון שיוגש באירוע. בחירה במגשי אירוח היא גם כלכלית ומומלץ להזמין כמה וכמה סוגים כך שכל אורח יוכל ליהנות מכל מה שניתן.
  • תמיד ניתן לקבל שירות של מלצרים אדיבים ויעילים שיגישו את המזון, יסדרו האת המגשים וימלאו את מה שחסר. עובדה זו תביא לקיום של אירוע בצורה חלקה ללא עיכובים ותקלות.

חג החנוכה הוא הזדמנות מצוינת להכיר ולהתוודע לטעמן של הדונאטס הטעימות, שכל אחת מהן מאפשרת לנו ליהנות מטעמים שונים ומגוון עיצובים מגרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר