"בנות לוסטיג שנקלטו אצלנו בעבודה הציבו רף גבוה"

דבריה של רו"ח מירי יוסקוביץ, שותפה בפירמת KPMG ,לסטודנטיות קמפוס לוסטיג, ביום הזרקור שהתקיים בפירמה • "כל שנותר לכן הוא לשמור עליו"(לימודים, שיווקי)

הרב צבי שרייבר בקמפוס לוסטיג (צילום: יח"צ)

כחלק מפעילות ההשמה הענפה לרווחת התלמידות והבוגרות, המתקיימת בקמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב, התקיים יום זרקור במשרד רואי החשבון KPMG- סומך חייקין בת"א המדורג במקום השני בארץ בדרוג משרדי רו"ח לשנת 2018.

ביום הזרקור השתתפו מנהלת משאבי האנוש בפירמה הגב' ג'ודי גיישר ורו"ח מירי יוסקוביץ, שותפה בפירמת KPMG לצד שותפות בכירות נוספות במשרד, הנהלת קמפוס לוסטיג, בוגרות וסטודנטיות מהחוג לחשבונאות בלוסטיג. הסטודנטיות זכו לסקירה מקיפה על פעילות הפירמה ואפשרויות התעסוקה המגוונות במשרד, תוך עידוד לשמירה על ערכים ואיזון בין הבית לשעות העבודה.

רו"ח מירי יוסקוביץ, שותפה בפירמת KPMG ציינה בדבריה כי "בוגרות לוסטיג שהתקבלו אצלנו לעבודה הציבו רף גבוה מאוד מבחינה מקצועית ואישית וכל שנותר לכן הוא לשמור עליו".

מנהלת משאבי אנוש בפירמה, גב' ג'ודי גיישר, עודדה את הבנות להירשם לתהליכי המיונים בפירמה וציינה כי "אנחנו תמיד שמחים לקלוט עובדות בעלות הכשרה מקצועית אקדמית מעמיקה וחזקה בדומה לזו שרכשתן בלימודיכן במוסד אקדמי משמעותי, לצד מוסר עבודה גבוה וערכים חזקים כשלכן. נשמח מאוד לראות אתכן מצטרפות למשפחת KPMG- סומך חייקין ומפרנסות את משפחתכן בצורה מכובדת, תוך שמירה והקפדה על אורחות חייכן".

בזמן שסטודנטים רבים לחשבונאות לחוצים בנוגע לעתידם המקצועי ביום שלאחר הלימודים ומנסים לפלס את דרכם בשוק העבודה בדרך למציאת ההתמחות הנדרשת לצורך קבלת רישיון רו"ח, בקמפוס לוסטיג הופכים את היוצרות ורותמים את העגלה לפני הסוסים; מרכז ההשמה של הקמפוס פונה לסטודנטיות כבר בשנה האחרונה ללימודי התואר שלהן, ומכין אותן לקראת יציאתן לשוק העבודה. הבנות זוכות לקבל מעובדי המרכז הסברים מקצועיים מפורטים על שוק התעסוקה, נהנות מסדנאות הכנה לקראת ראיונות עבודה ומתכוננות לתהליכי המיון שמבצעים הארגונים השונים. זאת לצד פגישות אישיות להכוונה ולכתיבת ושיפוץ קורות החיים. "מרכז ההשמה מקנה לסטודנטיות ארגז כלים משמעותי לקראת יציאתן לשוק העבודה ועוזר להן להשתלב במקומות העבודה המובילים", מדגישה. פנינה וימר רכזת ההשמה בקמפוס לוסטיג. "כמו כן, אנו משקיעים משאבים רבים בהשגת משרות איכותיות לבוגרות ובחיזוק הקשרים עם מנהלים בחברות השונות במשק ועם מעסיקים פוטנציאליים".

רות יצחקוב, בוגרת החוג לחשבונאות בקמפוס לוסטיג מספרת על החוויה האישית שלה בתהליך מציאת העבודה: "כאשר מוסדות לימוד אחרים מסמנים 'וי' על עוד סטודנט שסיים את חובותיו הלימודיים ומעבירים אותו באנחת רווחה לסטטוס 'בוגר', כמו עוד מאות ואלפים אחרים, הרי שבקמפוס לוסטיג נשארים איתנו בקשר שנים ארוכות לאחר הלימודים ומסייעים לנו ככל שניתן על מנת שנמצא בהקדם עבודה מתאימה. בפן האישי אני יכולה לציין כי נעזרתי רבות בשירותי ההשמה של הקמפוס בכל הנוגע לתהליך מציאת העבודה, וב"ה מיד עם סיום הלימודים התחלתי התמחות בפירמת PWC, המדורגת במקום הרביעי מבין משרדי רו"ח בארץ. ברור לי שגם בהמשך, בכל שלב שארצה להתקדם בעבודה - קמפוס לוסטיג יהיה שם עבורי על מנת ללוות, לייעץ ולהציע לי משרות מתאימות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר