ההר הוליד עכבר

"מצב-רוחו של פולק מצוין, לא ישברו אותו כל-כך מהר"

איך עברה השבת על הרב יהושע פולק מאחורי סורג ובריח? עו"ד ר´ חזי שינלזון, הנמנה על צוות פרקליטיו, מספר בראיון מיוחד על מצב-רוחו של פולק ("מצוין, הוא לא שפוף והסוהרים מתייחסים אליו בהגינות") על רגע המעצר ("הוא הגיע לבדו למטה יאח"ה") וגם, איך תסתיים הפרשה? (ארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
פולק ועורך דינו בבית-המשפט (דוד כהן)

כבר ארבעה ימים שוהה הרב יהושע פולק, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בעיריית ירושלים, מאחורי סורג ובריח. הוא נעצר בסוף-השבוע שעבר בחשד לקבלת שוחד בפרוייקט הולילנד בירושלים. ביום שישי האריך השופט אברהם היימן את מעצרו בשבעה ימים.

אתמול, ביציאה משערי כלא 'ניצן' שוחח כתב "מרכז העניינים" עם עו"ד ר' חזי שינלזון, הנמנה על צוות פרקליטיו של פולק.

שינלזון נשמע נחרץ כשהצהיר: "הרב פולק חף מפשע וזכאי לחלוטין. בתוך תקופה קצרה כולם יווכחו כי ההר הוליד עכבר, וכל חשדות המשטרה יתבררו כעורבא פרח".

לדבריו, הרב יהושע פולק אינו קשור בשום דרך או צורה כלשהי לפרוייקט הולילנד ומעולם לא לקח או קיבל שוחד לא בפרוייקט זה ולא באף מקרה אחר. שנילזון עוד אומר כי פרוייקט הולילנד אושר עוד לפני שמונה לתפקידו בוועדת תכנון ובניה בעיריית ירושלים.

"בסוף השבוע שעבר פולק הוזמן טלפונית על ידי המשטרה לתשאול בנושא הולילנד. הוא לא ניסה להתחמק - פשוט כי אין לו מה להסתיר. הוא התייצב, כמו אזרח שומר חוק במשטרה. בתום החקירה, הוחלט משום מה לעוצרו".

עו"ד חזי שינלזון מבהיר כי עד עתה, פולק משתף פעולה עם המשטרה ומשיב לכל השאלות שהוא נשאל.

בשלב הזה, מבקש פרקליטו של יהושע פולק להדגיש כי הדיווחים על-כך כאילו יהושע פולק "שפוף" ואינו מסוגל לתנאי המעצר, רחוקים מהמציאות. "הוא אדם חזק", אומר עו"ד חזי שינלזון. "הוא מלא אנרגיה, והכלא לא שינה אותו. יצאתי כרגע מפגישה איתו שנמשכה כמה שעות ואני מתרשם כי מצב רוחו טוב והוא מרגיש מצוין".

שינלזון מספר כי במהלך השבת הרב פולק התפלל במניין בכלא וסעד יחד עם כולם את סעודות השבת. "הוא אמר לי שהסוהרים מתנהגים אליו בהגינות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר