פתאום תגלה שסיימת ש"ס

"משנה מאירה" - 5 דק' ביום זה כל הסיפור...

"משנה מאירה" עם פירוש משולב, שתי משניות ביום בביאור קל וקצר, בשפה ברורה ומובנת לכל. הלימוד קל ובר השגה לכולם • 5 דקות ביום • 60 משניות בחודש (יהדות ,שיווקי)

המשנה המאירה (צילום: יח"צ)

מעלתו וסגולתו של לימוד המשניות ידועה, רבים הם השוחרים לקבוע סדר לימוד במשנה, לרכוש ידע בכל חלקי הש"ס. המושג של "ניצול הזמן" מוכר לכל שוחרי התורה בעולם היהודי. בזמן שאנו נמצאים בדרכים, באוטובוס או ברכבת, ממתינים בתחנה או בתור לרופא, אנו מחפשים לימוד מועיל, יעיל וקל. מעתה לימוד המשנה קל יותר, ובר השגה לכל אחד ואחד, מבוגרים וילדים כאחד.

מדובר בבשורה משמחת. קבוצת תלמידי חכמים מבית 'מאורות הדף היומי עמלו ושקדו על המלאכה במשך מספר שנים, וזכו עתה לברך על המוגמר ולהוציא לאור מתחת ידם את "משנה מאירה" - משניות מבוארות עם פירוש מיוחד ובהיר ליד כל משנה, כאשר הביאור הבהיר מתבסס על פירושם של גודלי הדורות ובראשם פירוש רבי עובדיה מברטנורא זי"ע.

משנה לכולם

"משנה מאירה" מחולקת לפי סדר לימוד חודשי של שתי משניות ביום בביאור קל, בקצרה, בשפה ברורה ונעימה ומובנת לכל. הספר יוצא לאור בעיצוב מפואר ובאותיות מאירות עיניים, שהודפסו ונכרכו במהדורת כיס מהודרת בכריכה רכה, הנוחה לנשיאה וללימוד בכל עת ובכל שעה.

תלמידי החכמים שהשתתפו בעבודת ההכנה של המשניות מציינים כי מטרת הביאור הוא להקל על הלומדים מבוגרים וילדים כאחד, להבין את המשנה על בוריה כי כשמבינים טוב את המשנה קל יותר להבין את הגמרא.

שנים רבות חיכו לממתק מיוחד זה של פירוש משולב על משניות שהיו קשות להבנה, עתה עם הלימוד ב"משנה מאירה" כל אחד יכול לזכות להבין ולהשכיל ללמוד וללמד.

מחנכים שעברו על המשניות המבוארות ציינו את גודל מעלתה ללומדים הצעירים שכאשר מבינים היטב את דברי המשנה, יכולים להבין בקלות רבה יותר ולהצליח בלימוד הגמרא.

לוקחים בכיס 4.192 משניות

עוד הם מציינים כי החלוקה הנוחה ומאירת העיניים של המשניות, המחולקות במהדורות כיס לכל אחת ממסכתות הש"ס, מאפשרים לימוד קל ונוח של שתי משניות ביום, בפירוש בהיר ומפושט, כך שבכל חודש יכולים הלומדים בש"ס המשניות החדש ללמוד כ-60 משניות, שהם כ-720 משניות בשנה. הלומדים בסדר זה של שתי משניות ביום יכולים בס"ד להשלים במשך כחמש שנים לימוד של ששה סדרי משנה, הכוללות 63 מסכתות, 528 פרקים, ו- 4,192 משניות.

גדולי ישראל כבר יצאו בעבר בקריאה ועודדו את חשיבות לימוד משניות כפי שכתבו במכתב: "הנה באנו בזאת לעורר אודות הרעיון החשוב לקבוע סדר לימוד משנה בסדר זרעים וטהרות.... ועל כן אנו קוראים שטוב לאמץ רעיון נשגב ולהוסיף את לימוד המשנה דבר יום ביומו, שיש בזה תועלת גדולה. ומלבד זאת כבר הפליגו רבותינו בסגולת קביעות לימוד המשנה וכפי שהביא בעל המשנה ברורה (סי' א') מדברי האריז"ל דע"י לימוד המשנה זוכה לנשמה ודברי השל"ה הק' שאין רואה פני גיהנום מי שהוא בקי במשניות. ובזכות עמל לימוד כל חלקי התורה, נזכה לראות מהרה בבנין בית הבחירה ומלאה הארץ דעה את ה' בעמוד כהן לאורים וסדר העבודה למקומה בב"א".

ניתן להצטרף אל ציבור הלומדים שכבר בחרו להאיר נשמתם עם "משנה מאירה" הקליקו כאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר