מאות רבות של לומדים הצטרפו

חווית לימוד שלא הכרתם • מאות כבר בפנים

מאות רבות של לומדים כבר הצטרפו ללימוד שתי משניות ביום במהדורת הכיס מאירת העיניים שהאדירו רבני 'מאורות הדף היומי' • 5 דקות ביום ותסיים ש"ס ב- 5 שנים (יהדות,שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

את הבשורה המשמעותית של "משנה מאירה", מהדורת הכיס מאירת העיניים שהאדירו תלמידי החכמים מבית המדרש של 'מאורות הדף היומי', ניתן לראות כבר בימים אלו.מאות רבות של לומדים כבר הצטרפו ללימוד שתי משניות בכל יום, "ניצול הזמן" המקסימלי ביותר מבחינתם והם עוסקים בחדוותא דיליה בדרכים, בהמתנה בתחנה לאוטובוס או לרכבת, בתור לרופא וכדומה.

מאז פרסום הבשורה המרנינה על "משנה מאירה", בפורמט כיס מהודר, ובייחוד באפשרות הלימוד היומית בקלות וללא מאמץ, ובלכתך בדרך, הצטרפו כבר מאות רבות של לומדים שביקשו לקבוע עיתים לתורה תוך ניצול רגעי הפנאי שלהם במהלך סדר יומם העמוס.

ואכן, בתוך שבועות אחדים הפכה "משנה מאירה" לפריט חובה בחיקם של אברכים המשננים שתי משניות בדרכם לכולל או בשובם עם ילדיהם מהגן: המשניות מפארות את תיקם של אנשי העסקים המתעקשים לקבוע עיתים לתורה, ובכל בית וארון ספרים יהודי תורמת ה"משנה מאירה" לאור גדול, להקל על הלומדים בהבנת דברי המשנה והלימוד כסדר.

בכל מקום, בכל שעה לכל אחד

"משנה מאירה" הינה מהפיכה משמחת בעולם הספר התורני ובקרב שוחרי התורה, ובמהדורה אשר מאפשרת לימוד מועיל, יעיל וקל בכל עת ובכל שעה. את המשניות המאירות ערכו וקיבצו מזה מספר שנים קבוצת תלמידי חכמים מבית 'מאורות הדף היומי, אשר זכולברך על המוגמר ולהוציא לאור מתחת ידם את "משנה מאירה" - משניות מבוארות עם פירוש מיוחד ובהיר ליד כל משנה, כאשר הביאור הבהיר מתבסס על פירושם של גדולי הדורות ובראשם פירוש רבי עובדיה מברטנורא זי"ע.

"משנה מאירה" מחולקת לפי סדר לימוד חודשי של שתי משניות ביום בביאור קל, בקצרה, בשפה ברורה ונעימה ומובנת לכל. הספר יוצא לאור בעיצוב מפואר ובאותיות מאירות עיניים, שהודפסו ונכרכו במהדורת כיס מהודרת בכריכה רכה, הנוחה לנשיאה וללימוד בכל עת ובכל שעה.

החלוקה הנוחה ומאירת העיניים של המשניות, המחולקות במהדורות כיס לכל אחת ממסכתות הש"ס, מאפשרים לימוד קל ונוח של שתי משניות ביום, בפירוש בהיר ומפושט, כך שבכל חודש יכולים הלומדים בש"ס המשניות החדש ללמוד כ-60 משניות, שהם כ-720 משניות בשנה. הלומדים בסדר זה של שתי משניות ביום יכולים בס"ד להשלים בתוך כחמש שנים לימוד של ששה סדרי משנה, הכוללות 63 מסכתות, 528 פרקים, ו- 4,192 משניות.

סדר הלימוד של "משנה מאירה" יצא לדרך עם מאות לומדים שהצטרפו ללימוד הש"ס שיאיר את נשמתם בבית, ברחוב ובבית המדרש.

ניתן להצטרף אל ציבור הלומדים שכבר בחרו להאיר נשמתם עם "משנה מאירה":

הקליקו כאן>>

או התקשרו ל- 3764*

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר