התוצאות נחשפות

תקיפת חיל האוויר הרגה 12 איראנים

בשעות האחרונות מתברר, כי לא פחות מ-12 פעילים מ'משמרות המהפכה' האיראניים מצאו את מותם בתקיפה הגדולה ביותר עד כה שביצע חיל האוויר הישראלי באזור דמשק (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה (צילום מסך: מתוך טוויטר)

תוצאות התקיפה הגדולה ביותר באזור דמשק, שבוצעה בידי צה"ל שלשום, נחשפות: לפחות 21 בני אדם, בהם 12 אנשי משמרות המהפכה האיראניים ועוד 3 זרים, נהרגו בה.

כך עולה מדיווחי 'מרכז המעקב הסורי', גוף אופוזיציה סורי ידוע, המוסר תמיד את תוצאות האירועים בתקיפות השונות שמתרחשות ברחבי המדינה המסוכסת.

כזכור, באופן חריג הודיע צה"ל על מהלך התקיפה הלילית, עוד כשהיא היתה באמצעה.

התקיפה האחרונה (צילום: דובר צה"ל)

לאחר מכן מסר דובר צה"ל, כי אכן "הותקפו אתרי מודיעין, אחסון אמצעי לחימה ובסיס מודיעין. תקפנו אתר משמעותי לאחסון אמצעי לחימה בסמוך לחלקים האזרחיים של נמל התעופה בדמשק. זו תקיפה נרחבת שנגרמו בה פיצוצי משנה. לפני ובמהלך התקיפה הזהרנו את הסורים מלבצע ירי נ"מ, ולמרות זאת בוצע ירי נ"מ נרחב של עשרות טילים לעבר מטוסינו. התקיפה שלנו בוצעה בשלושה גלי תקיפה על בסיס מודיעין שנאסף זה תקופה".

"חלק מהיעדים שתקפנו היו גם בתוך מחנות של הצבא הסורי, שבתוכם יש את הפעילות האיראנית. תקפנו גם מתקן איראני בנמל התעופה בדמשק. פעלנו בתיאום מול הרוסים לפי המנגנון המקובל. אנו נערכים לכל האפשרויות ומתוגברים גם בהגנה וגם בהתקפה", נמסר עוד מצה"ל.

יודגש, כי לפי דיווחים אחרים בערוצי החדשות בעולם הערבי, לא היו נפגעים איראנים כתוצאה מפעולת חיל האוויר, אך דיווחי 'מרכז המעקב הסורי' - שכאמור כן מאשר שהיו נפגעים כאלו - נחשבים בדרך כלל לאמינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר