מעגלים של נתינה

ועידת מעגלים דחסידי בעלזא • צפו בגלריה

בערבו של יום ראשון, התכנסו מאות מתומכי וידידי מרכז מוסדות בעלזא - מהציבור הכללי, ל'ועידת מעגלים' - ערב הוקרה לתומכי המוסדות. צפו בתיעוד נרחב (חסידים, בארץ)

(באדיבות המצלם)

בערבו של יום ראשון, התכנסו תחת קורת גג אחת, מאות מתומכי וידידי מרכז מוסדות בעלזא בארה"ק - מהציבור הכללי, ל'ועידת מעגלים' - ערב הוקרה לתומכים אשר הוזילו מכיסם למען המוסדות, בסימן: בעלזא, נתינה שחוזרת אליך.

בראש המשתתפים עמדו עשרות חברי פורום שגרירי הכבוד 'יחידי סגולה' אשר רתמו את ידידיהם ומכריהם - מאות אנשי עסקים וממשל, אילי הון ובעלי חברות וארגונים רבים, אשר התלכדו בנתינה לממלכת חסידי בעלזא, כמו גם עשרות חברות מובילות במשק אשר פרסו חסותם על הערב.

כאמור, בשעות הערב של יום ראשון השבוע, הגיעו מאות התומכים והידידים, תחילה אל לובי בית המדרש הגדול בקרית בעלזא ירושלים, שם התקבלו לקבלת פנים מפוארת. כעבור שעה קלה הוזמנו האורחים לעלות במעלות ההיכל הגדול, שם נערך מסע מטלטל ומרגש בהנחייתו של מגיד המישרים הרב ישראל מאיר שושן, בשיר וזמר, בצליל ובסיפורת עם מיתרי הקול המרטיטים של ילד הפלא דודי לינקר ובעל המנגן הרב מאיר אדלר.

בכישרון רב וביד אמן נטל הרב שושן את המשתתפים למסע המרגש שהחל בליל יום כיפור בעיר בעלזא שבגליציה - עבור בשואה האיומה והנוראה בהימוט מוסדי תבל, וכלה בתקומת חצר הקודש בעלזא.

עם סיום המסע המרגש, הוזמנו האורחים לטרקלין המפואר אשר היה ערוך ומזומן לאירוח מאות האורחים הכבודים, שם פצחה התזמורת רבת הנגנים בשיר ומזמור והנעימה את הערב כולו בשיר וזמר בניצוחו של אמן הרגש והזמרה ר' דוד קאליש.

במעגל הנשיאות של ועידת מעגלים, השתתפו עשרות אישי ציבור ושגרירים, ראשי רשויות ואנשי ממשל, פילנתרופים ותומכי תורה וחסד, אשר העלו על נס יחדיו את הפעילות המיוחדת של מוסדות בעלזא בארה"ק.

במרכז הערב עמדה ההצדעה לפועליו הכבירים של שר הרב אברהם אלימלך פירר יו"ר אגודת עזרה למרפא.

במהלך הערב האזינו המשתתפים לדברי ברכה מפי יו"ר הסוכנות היהודית יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראש העיר ירושלים משה ליאון, ראש עיריית קרית גת אבירם דהרי, אלי אסקוזידו ראש מועצת נחל שורק, סגן יו"ר הכנסת ישראל אייכלר ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר