בריא זה לא טעים: רבקה מלר מנפצת את המיתוס

רבקה מלר, מנהלת תוכנית לאורח חיים בריא ובעלת חשבון פייסבוק פעיל במיוחד, עם אלפי חברים, השואבים השראה מהפוסטים המחכימים שלה, משתפת אותנו במסע שלה לאכילה נכונה (בריאות)

רבקה מלר | כיכר השבת |
לא אומרים "איכס" על אוכל. (צילום: שאטרסטוק)

אני רבקה מלר, בת 31, אם ל-5 ילדים ומנהלת תוכנית לאורח חיים בריא.

אם הייתם מספרים לי לפני 15 שנה שזה יהיה העיסוק שלי ומקור פרנסתי, רוב הסיכויים שהייתי מתפקעת מצחוק למול פרצופכם הנדהם.

לא, זה לא כי הנושא היה זר לי. באתי מבית מאד בריא, אבל מאיזושהי סיבה נוצרה לי משוואה שבריא=לא טעים ואני, אישה שאוהבת את החיים וטעמם, תפסתי מרחק ממש גדול מהתחום.

אך תמיד ישב לי בראש איזה "איש קטן" שבא איתי מהבית ואמר לי: "את מרעילה את עצמך! את תהיי חולה!"

תוסיפו לזה נטייה להשמנה והיפוכונדריה, והנה, קבלתם מתכון די מתסכל לחיות איתו.

אז מידי פעם הייתי מנסה שוב לאכול נכון, ונופלת, נכנסת לכל מיני תהליכים, ונופלת. לא מחזיקה מעמד יותר מחודש, במקרה הטוב, ומתוסכלת בשאר הזמן.

ואז, החלטתי ללמוד רפואה ההוליסטית. צעד לא הכי חכם למישהי כמוני שסובלת מחרדת בריאות: מליון מחלות ותחלואות, חיידקים ורעלנים ועוד ועוד...

המעניין הוא, שעם תזונה נכונה, יש סיכוי די גדול לא להכיר אותם כלל וכלל. כמובן שמיד החלטתי שזהו, אני חייבת לשמור על הבריאות שלי מהיום.

וכאן החלטתי להתחיל לחפש ולחקור, בלי להתייאש, עד שאמצא מה כן יתן לי מענה מהיר, זמין, והכי חשוב, טעים.

היות ואני מגדלת חמישה ילדים ואין לי זמן בשפע, כל הפוקוס שלי היה נעוץ במטרה הזו, כי ידעתי שהיא תעניק לי פתרון אמיתי לאורך זמן. ונחשו מה? מצאתי!

הבונוס הגיע בדמות הילדים שהצטרפו אלי. הצלחתי לבנות דרך שהופכות את כל השינוי של אורח חיים בריא, לפשוט ואפשרי. על הדרך הבנתי שיש כמוני עוד אמהות דאוגות ואז הגיתי תוכנית שלמה, שאני מלווה איתה נשים ומשפחות. הכל בצורה מהנה ופשוטה, עם הרבה טיפים ומתכונים קלים ובריאים שמסייעים לנו לחיות טוב יותר, רגוע יותר ובלי יותר מידי התעסקויות ומאמץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית