חודש המועדון ההיסטורי של רשת ספרי "אור החיים":

גדולי ישראל נכנסים אליכם הביתה!

פרשו שטיח אדום, הכינו את המצלמה והצטרפו לשירת "ימים על ימי מלך" של ספרא. החודש הזה כל גדולי ישראל נכנסים אליכם הביתה, ישר לסלון! חגיגות מבצעים באור החיים (שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

איך קורה המאורע ההיסטורי? פשוט מאוד: רשת ספרי "אור החיים", ענקית הספר של העולם היהודי, יוצאת בחגיגות מבצעים בהיקף מדהים לרגל ציון חודש מועדון "קשבוק" השנתי.

הפעם מתמקדת הרשת במבצעים על ספריהם של גדולי הדור האחרון, כאלו שיאפשרו לכם לפתוח את הדלת בפניהם של רבותינו ותורתם במחירים חסרי תקדים.

קדימה, לכו לצופף עמודות ולהכין מקום פנוי לספרים החדשים שתביאו מ"אור החיים". ארון הספרים שלכם עומד להתמלא בקצב מהיר. שלוש ארבע ו...

רוצים לראות את הקטלוג של קשבוק אור החיים ? כנסו >>

קשבוק – הקטלוג המלא של גדולי ישראל

מצאתם כבר את קטלוג "קשבוק" בתיבת הדואר? פתחו אותו אחת ושתיים, חבל לפספס. כל עמוד בקטלוג מלא במדפים של מבצעים מפתיעים על ספריו של עוד ממנהיגי העדות - הנחות, צבירת נקודות ובונוסים מיוחדים לחודש מועדון "קשבוק". כל גדולי ישראל נכנסים שם בקבוצת דפים אחת: מרן הרב עובדיה וראש הישיבה הרב שך, הרב שטיינמן זצ"ל ושר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, ה"חפץ חיים" לצד החזון אי"ש, המיטב של שושלת אבוחצירא, אדמור"י גור עם מנהיגי חצר בעלזא, רבותינו מסלונים סמוך לרבני חב"ד, הרב וואזנר זצוק"ל והגרמ"ש קליין שליט"א, הראב"ד ר' משה שטרנבוך והגאון ר' ניסים קרליץ שיאריך ימים, מגיד המישרים רבי יעקב גלינסקי זצ"ל והג"ר יצחק זילברשטיין שליט"א, הרב פינקוס, הרב ארוש והרב מוצפי, ולקינוח – עמודי חגיגה בממלכת התורה של "עוז והדר", עם מתנה מיוחדת לרוכשי ש"ס "שפה ברורה" במחיר מועדון: סט חומשים מקראות גדולות, בשווי 350 ₪!

אחרי שהעמסתם את הארון בסלון כמו שצריך, לכו לעמודים של ספרי הקריאה ותבחרו לכם חבילה של חמישה פריטים ב-100 ₪. חבילה משתלמת שכזאת, זה בטוח, לא קיבלתם עדיין מעולם. וזה עוד חוץ מספרי הקומיקס בהוצאת הרשת שנמכרים החודש במארזים מיוחדים, כמו עשרה ספרים ב-100 ₪. חוץ מהפלישה הגדולה למטבח, שמציעה ספרי בישול מעולים ב-25 ₪. חוץ מפתיחת ספרייה לגיל הרך – כולל ספרים מנויילנים - במחירים שלא גדלו, וחוץ ממארזי דיסקים איכותיים שמתאימים לכל אוזן ולכל כיס. קטלוג קשבוק 2019 הוא ההזדמנות שלכם לצייד מחדש את כל המשפחה.

רוצים לראות את הקטלוג של קשבוק אור החיים ? כנסו >>

כרטיס כניסה לחגיגה הגדולה

איך מנצלים את המבצעים המדהימים של הרשת? פשוט וקל: נכנסים לאחד מסניפי "אור החיים" הפרוסים ברחבי הארץ, מצטרפים למועדון "קשבוק" ב-18 ₪ בלבד ומתחילים ליהנות מיידית מכל ההטבות של חברי המועדון.

קודם כל בוחרים מתנת הצטרפות: תהילים "מזמור לתודה" מבית וקסברגר ב-15 ₪, תהילים "אור חדש" כרך אחד ב-10 ₪ או תהילים "אור חדש" מחולק ב-10 ₪. וזאת רק ההתחלה... על כל רכישת ספר בסניפי "אור החיים" צוברים נקודות בכרטיס "קשבוק" החדש. נקודה מצטרפת לנקודה, כידוע. אוספים את כולן ובוחרים מתנות מתוך קטלוג של מאות ספרים הנמצא בחנות. עוד משהו? חשוב לעקוב אחרי הפרסומות, כי חוץ מחודש המועדון – "אור החיים" מציעה מבצעים מפתיעים למחזיקי "קשבוק" סביב מעגל השנה.

אתם בסניף? הצטרפתם? אל תשכחו לבקש מהמוכר את פנקס הקופונים המיוחד של המצטרפים החדשים! הוא יקנה לכם אחוזי הנחה על מבחר ספרים טריים שיצאו עכשיו כולם ממכבש הדפוס, פרי עטם של מיטב הסופרים. תתחדשו!

הצ'ופר האישי של "אור החיים"

חודש המועדון הוא חגיגה של ממש לכל מחזיקי כרטיס "קשבוק", אבל בשבילכם מציע אבא של ספרא מבצע אישי במיוחד, דרך האינטרנט בלבד: 18 ₪ הנחה על חמישה ספרים נבחרים, המקיפים את כל תחומי העניין הקיימים – ספרות קודש, ספרות מקצועית, ספרי מתח וגם ספרי קריאה לילדים! אז מה תעדיפו?

שפת הגוף והנפש

כל המומחים בדורנו – כולל גדולי הרופאים – יודעים לומר שהנפש מותירה את חותמה על הגוף, והרבה יותר ממה שנראה במבט ראשוני נובע ממנה. רוצים לדעת מה אומר המראה החיצוני? קבלו את המהדורה הנרחבת של "שפת הגוף והנפש" – המדריך המעשי לפענוח תווי פנים, שפת הגוף וכף היד, מאת הרב אליהו עזריאל – מומחה לתקשורת בינאישית. זהו ספר אידיאלי לאבחון האישיות ולפיתוח המודעות העצמית. הספר מומלץ להורים, למחנכים וסתם לכל אחד שרוצה להתקדם אל המקסימום האפשרי ביחסי אנוש.

משניות מבוארות - דף ליום

כדי להגיע לסיום, צריך להתכונן מתחילת הדרך. ספרא אמר – ספרא יודע, ואל תגידו שהוא לא צודק... משניות דף ליום הוא החידוש המהפכני באמצעותו תתחילו וגם תצליחו להגיע עד "הדרן עלך": 22 מהדורות כבר הודפסו מן הספר שמחלק את ששת סדרי משנה ללימוד יומי של עשר דקות בלבד, שיביא אתכם בתוך שנה לסעודת הסיום. המשניות מכונסות כולן בכרך אחד קומפקטי ונוח, משולבות בביאור תמציתי ובהיר. מתאים במיוחד לעילוי נשמה, אבל לא רק...

מפתחות לתלמוד

ככה נכנסים עמוק לעולם המופלא של הגמרא! מלמד? חונך? תלמיד בעצמך? מעוניין להתקדם בלמידה עצמאית? "מפתחות לתלמוד" הוא התשובה בשבילך. זה הספר המנצח שפותח לכם את שערי הגמרא ומאפשר לכם להבין את התהליכים, הדרכים והיסודות עליהם מושתתות הסוגיות השונות. כך תוכלו לשחות בכוחות עצמכם בים התורה, לגלות מרחבים עצומים ולשלות אוצרות ופנינים מן המעמקים. מפתחות לתלמוד – המפתח בידיים שלכם!

התנקשות

פגשתם כבר נציג מסדרת "מרגל להשכרה"? קבלו את הספר הרביעי בסדרה – דרמטי, מהיר ועוצר נשימה כמו שרק ספר של יונה ספיר יכול להיות. אייל נמצא בפני משימה בלתי אפשרית. מרדפים מסחררים, ידידים ובוגדים, סכנה מוחשית על המשפחה הקרובה... לעולם לא תדעו מנין יגיח האיום הבא ולאן תוביל הדרך המתעקלת. מוזמנים לפתוח את הספר ולצלול אל מאות עמודים של עלילה סוחפת, מתפתלת ומפתיעה, שתביא אתכם אל שיאי מתח שלא חוויתם מעולם!

כל הילדים טובים

דמותו של הסופר המחנך משה גוטמן כבר כבשה לה מקום של כבוד בעולם החרדי. "כל הילדים טובים", שזכה להמלצתו של הרב אהרן פרידמן – היועץ החינוכי הנודע, הוא מסלול חדש שפותח הסופר בדרכו לעולמם של הילדים. בסיפורים נוגעים ללב הוא משרטט את נקודת מבטם ומעניק דרכי התמודדות לדילמות שעלולות לצוץ בסדר יומו של כל ילד. ספר טוב לילדים טובים, ואם נסתכל נכון ואמיתי – כולם כאלה.

רוצים לראות את הקטלוג של קשבוק אור החיים ? כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר