אור בעיניים: כיצד להאיר כל חלל חשוך בבית, בקלות

חדר המגורים בעל החלון הבודד, בבית החדש שאליו נכנסנו לא מכבר, העכיר את מצב הרוח שלנו מדי יום. אז, לקחנו את העניין לידיים ועשינו מקצה שיפוצים. הנה המדריך להארת כל חלל חשוך בבית (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

כשעברנו לבית החדש שלנו בתחילת השנה האזרחית, היו בו כל כך הרבה דברים לאהוב: תקרות גבוהות, עבודות עץ מקוריות ומרפסת קדמית מושלמת ללגימת קפה של בוקר לפני שהילדים קמים.

הדבר היחיד שלא תאם את החלומות שלנו היה העניין שהוא פונה דרומה, עומד על רחוב מרופד בעצים ואינו מקבל מספיק אור. נוסף על כך, הבעלים הקודמים השאירו אותנו עם קירות כהים ואווירת נכאים כללית.

ניסינו להזיז רהיטים ושטיחים וזה הועיל במעט, אבל חדר המגורים בעל החלון הבודד היה עדיין מעכיר את מצב הרוח שלנו. אז, לקחנו את העניין לידיים ועשינו מקצה שיפוצים. הנה המדריך להארת כל חלל חשוך בבית:

היפטרו מפריטים מיותרים

האם זה יפה (כמו האגרטל העתיק של סבתא)? האם זה משרת מטרה חשובה (כמו נורת הנחושת בסגנון וינטג', השולחת אור יקרות המפיץ חום בכל החדר)? אם לא, אמרו יפה שלום. העומס המיותר רק הופך את מרחב המחיה שלכם לכהה וצפוף יותר.

הצטיידו בשטיחים ורהיטים בהירים

ראו בצבע הלבן את החבר הטוב ביותר החדש שלכם - הוא משקף אור, כך שיגדיל את מעט קרני השמש שיש לכם בדירה.

מאוהבים מדי בכורסה האפרפרה שניצבת בפינת הסלון, מכדי להחליף אותה באחרת? כריות לבנות ושמיכה זרוקה בקלילות, יבהירו את העניינים.

מראות, מראות, מראות

זהו הטריק העתיק ביותר בספר לגרום לחדר להראות בהיר וגדול יותר - אבל לפני שאתם מרשתים את כל הבית במראות, מהרצפה ועד התקרה, כדאי לזכור כי פחות הוא יותר. לכו על מראה אופקית גדולה מעל הספה או המיטה.

גופי תאורה

באמת רוצים שיהיה לכם חלון במקום קיר? נסו לתלות נורות באורכים שונים מול הקיר, במקום זאת. האורחים שלכם יהיו כל כך מוסחים מהעיצוב האופנתי, שישכחו שאין נוף המשקיף לפארק.

אבל אל תגזימו

זה מעולה לגלות יצירתיות עם החלל החדש שלכם ולהפוך אותו כבמטה קסם למואר ומאוורר, אבל זכרו: יש דבר כזה חדר בהיר מדי, אנשים. אל תתנו לזה לקרות לכם.

במקום זאת, לכו על אורות בגבהים שונים, וכן כדאי להטיל יותר אור על חלקים מסוימים של הרהיטים או יצירות אמנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר