בלגן - לא כאן: 3 צעדים פשוטים להשתלט על ערימות ניירת

פסח מתקרב לו בצעדי ענק ואין עת מתאימה מזו לארגן את ערימות הניירת שהצטברו לכם על שולחן העבודה, או במגירה הראשונה במטבח. הנה שיטה פשוטה ליישום, באדיבות מארי קונדו (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

המטרה שעומדת לנגד עיניכם בחודש האחרון היא שהשטח של המשרד הביתי שלכם יהיה מסודר למשעי, נטול עומס ונראה כאילו נלקח ישר מתוך תמונה במגזין לעיצוב הבית,

המציאות המרה שמכה בכם בכל כניסה לחדר, היא של הר האוורסט המורכב מניירת.

בכל פעם שאתם מתגייסים למטרת הארגון, אתם מתייאשים לאחר דקות ספורות בלבד. אז במי נעזרים כדי לסדר את הבלגן, אם לא במומחית הסדר היפנית, מארי קונדו, כמובן?

היא מציעה שיטה יעילה וקלה מאד ליישום שתסייע לכם להשתלט על ערימות של ניירת שיש לבדוק, עם תהליך פשוט בן שלושה שלבים.

שלב 1

התחילו עם איסוף של הכל לערימה אחת. וכן, זה חיוני לפתוח את כל המעטפות. (אתם הולכים להתמודד עם פירוט כרטיס האשראי בסופו של דבר. אין מנוס)

שלב 2

עברו על כל הניירות "מלמעלה" והחליטו למה יש ערך סנטימנטלי או שכדאי לשמור מסיבה אחרת, עקב תוכנו החשוב.

שלב 3

עברו על כל נייר בפני עצמו ושאלו את עצמכם: האם הוא מסב לנו הנאה, או, האם הוא הכרחי? אם לא, השליכו לפח האשפה.

קונדו אומרת שהמטרה הכוללת היא להיפטר מכל דבר, בצורה אופטימלית, אבל מציאותית.

כמובן, זה עלול לקחת קצת זמן, אבל בדיוק כך, אתם בדרך הנכונה לראות את פני השולחן שלכם. תודו שהתגעגעתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר