חוזר לכתוב

איש התקשורת הדתי עובר ל'ישראל היום'

העיתונאי הימני שוב מצא בית חדש לכתיבת דעותיו, לאחר שבמשך שנים רבות כתב טור קבוע ב'מעריב', והפסיק. כעת הוא חוזר לכתיבת הטור בעיתון 'ישראל היום' (חדשות, בארץ)

אראל סג"ל (צילום: ערוץ מאיר מתוך אתר סרוגים)

חוזר לכתוב: העיתונאי אראל סג"ל הודיע היום (ראשון), כי לאחר פסק זמן של שנה, הוא חוזר לפרסם את הטור שלו, הפעם בעיתון 'ישראל היום'.

עד לפני שנה פרסם סג"ל את הטורים שלו בעיתונים 'מעריב' ו'מקור ראשון', ובאתרים 'וואלה' ו'מידה'. הוא הפסיק לפרק זמן של כשנה, וכאמור היום הודיע כי ישוב לכתוב בעיתון ישראל היום, כאשר בנוסף ישמש גם כפרשן בעיתון.

סג"ל, הוא עיתונאי וותיק בתקשורת הישראלית ובימים אלו הוא מגיש תכנית יומית ברדיו ללא הפסקה, ובנוסף להגשת תכנית יומית טלוויזיונית ב'כאן', יחד עם העיתונאי קלמן ליבסקינד.

בעבר שידר תכנית יומית בגל"צ, אך הוא עזב כזכור את המקום בטריקת דלת.

עורך 'ישראל היום', בועז ביסמוט, מסר: "כי הוא שמח לבשר על הצטרפותו של אראל סג"ל לנבחרת כותבי ופרשני 'ישראל היום', אראל מביא איתו ניסיון וידע רחב, מה שיוסיף לשדרוג העיתון. אין לי ספק שהצטרפותו תעשיר את חווית הקריאה של קוראי ישראל היום".

אראל סג"ל אמר: "אני שמח לקחת חלק בעיתון 'ישראל היום', שלא מפחד להביע דעות שונות ומגוונות. לאחר שנה בה לא כתבתי טור, אני שמח לחזור ולעשות את מה שאני אוהב במקום הנכון ובזמן הנכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר