"צעצועים - ענף בגסיסה?! לא אצלינו..."

האם ענף הצעצועים הסובל מירידה חדה במכירות מגלה סימני התאוששות בציבור החרדי? חברה אחת המשנה את כללי השוק ומחזירה לצעצועים את הצבע לחיים, וגם לפנים של ילדינו משנה את המפה - "צעצוע של סיפור" (צרכנות, שיווקי)

שניים ממשחקי הדגל של 'מצוה קליק' (צילום: יח"צ)

ענף הצעצועים סובל בשנים האחרונות ממכה קשה, כשהיינו ילדים מי מאיתנו לא גדל על הצעצועים הפופולאריים כמו 'טאקי' 'בול פגיעה' ואפילו מונופול, כמה שעות איכות 'בזבזנו' על העיסוק המהנה באותם פיתוחים חוייתיים, אך אם תלכו היום לילד ממוצע בציבור הכללי, הוא לא ידע בכלל על מה אתם מדברים, אם בכלל יהיה לו זמן להרים את הראש מהאייפון…הרי יש לו את הפלייסטיישן, טלויזיה וסמארטפון שממלאים את מוחו באמצעים ויזואליים שכלל אינם מניחים לרכז חשיבה במשימה אתגרית, או בזריזות ידיים כלשהי, כל כולו אחוז בלנצח אויבים שקמים עליו מפינות אפילות של המסך, או לירות מהרובה הוירטואלי על דרקון מאיים.

המקום היחיד בו ישנה עדנה לתחום הצעצועים הינו הציבור החרדי, הציבור אשר ידע לזהות את ההפיכה שמתחוללת מול עיניו בכל הנוגע לדור המסכים שקם לו משומקום, וידע להציב לעצמו גבולות ברורים בפרט לגילאי הילדות והנערות, ציבור זה יודע להעריך משחק חשיבה מאתגר או משחקי קלפים הדורשים זריזות ועירנות.

צריך גם לזכור, שהציבור החרדי הוא צרכן מאוד בררן, לא כל עטיפה מעוצבת שאינה מסגירה על תוכן החבילה, הוא יקנה, אמא ממוצעת מבלה בחנות הצעצועים דקות ארוכות בבחינה מדוקדקת גם של האותיות הקטנות כדי להיות בטוחה שהצעצוע החדש יעמוד במסגרת החוקים הנוקשים של החממה החרדית בה היא בחרה לגדל את ילדיה הרכים.

אז אם תשאלו סבתא חרדית ממוצעת מה זה 'מצוה קליק'? אין אחד שלא נתקל בצעצוע כלשהו של החברה הזו.

אך בל נקדים את המאוחר, אחת מהחברות הותיקות שעוסקת בענף הצעצועים הינה חברת 'קליק טוי'. ברשות החברה מגוון משחקים עצום מעל 10,000 פריטים, מותגים, ומוצרי תינוקות אשר מיובאים מסין גרמניה ספרד צכיה ומלטה. החברה מתפעלת חנות מקווונת ולצידה את רשת חנויות הצעצועים "בוטיק הצעצועים", חנות הדגל במגזר החרדי בירושלים הידועה בטיב השירות ובמחירים המוזלים.

בקליק טוי משקיעים משאבים רבים על מנת שהלקוחות יוכלו להנות ממוצרים בטוחים איכותיים ובמחירים

מוזלים, העומדים בכל הבדיקות ובכל התקנים המחמירים ביותר.

קבוצת קליק-טוי מחזיקה במותגי המשחקים הפופולרים "סמארט קליק" וכן במותג המשחקים המוביל במגזר החרדי "מיצווה קליק".

כדי להבין מה בדיוק הייחודיות של החברה, תפסנו לשיחה את יאיר שפריצר מנהל המכירות של 'מיצווה קליק'.

אז מה בעצם הסוד שלכם?

יש המון חברות שמייצרות משחקי חשיבה, משחקים באמת איכותיים, אך אנו בחרנו להתמקד דוקא במגזר החרדי כי ראינו את הפוטנציאל מצד אחד ומצד שני את החוסר הגדול בפיתוחים עדכניים על בסיס עונתי, כי כמו שאתם יודעים, הילדים לא מסתפקים במשחק מהבוידעם, הם ישמחו לקבל לחג משחק חדש שיצא זה לא מכבר והוא עדכני וחדשני ומותאם לשפה שלהם.

אז איך בעצם עשיתם את זה?
הושבנו את צוות הפיתוח סביב שולחן אחד יחד עם טובי המוחות שמכירים את הציבור החרדי לפני ולפנים והצבנו בפניהם מטרה אחת - זה הקהל, זו השפה, זה החינוך ואלו הצרכים, לא כל מה שמתאים לילד החילוני יכול לעבור 'גיור' מעושה עם שמות אחרים, אלא צריך פה פיתוח מקורי וייעודי.

נו, ואיך היתה התוצאה?

מעבר לכל דמיון, יצאנו עם מגוון מוצרים ייחודי שהציבור לא יכל להישאר אדיש בפניו, כבשנו את הבתים החרדיים ובעצם שדרגנו את שעות הפנאי של הילדים עם מגוון פיתוחים שכבר 'צעצועים' זו לא מילה מספקת עבורם, די אם נזכיר את הגלריה הפותחת שלנו:דיבוריישן , פיקודיפו, המרוץ למילה, חגיגת בלינצס ומסיבת גלידה, אך למה בעצם אנחנו מדברים יותר מדאי, אני מציע שתפגוש את שניר אוחיון מנהל 'בוטיק הצעצועים' בגבעת שאול הירושלמית, הוא גם יתן לך סקירה על ההכנות הרבות שעשינו לקראת פסח.

אז פנינו לשניר אוחיון ושר הרמנו לו להנחתה,

שמענו שבעונת החגים הקודמת לא הצלחתם לעמוד בביקושים האם הפעם הגעתם מוכנים?

אנחנו עושים את כל המאמצים להיות מוכנים, אמנם בהשקת המוצרים הקודמת היו מחסורים אבל למדנו והפקנו לקחים ובעיקר הכפלנות ושילשנו את הכמויות...
אז בשורה התחתונה – כן, אנחנו מוכנים, ואנחנו בישורת האחרונה לקראת השקת קולקצית הפסח שלנו.

אמרת קולקציה? אתה מתייחס לזה כאילו באמת יש פה משהו עונתי, תקופתי?

בטח! כל משחק של 'מיצווה קליק' מחייב הרבה השקעה וחשיבה עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר… הסחורה שמגיעה עכשיו לחנות עברה הרבה חבלי לידה עד שהיא נעטפת באריזת מתנה לנכד האהוב. אנחנו לא מזלזלים באף פיתוח, ומיטב המוחות והביצועיסטיים עובדים על כל מוצר עד שהוא מגיע למיצוי המקסימלי, רק ככה הילד מרגיש שהוא מקבל צעצוע איכותי ומאתגר וכמובן חוויתי.

אז מה צפוי לפסח הזה? תוכל לשחרר קצת מידע?

כמו בכל חג גם בפסח הזה צפוייה קולקציית משחקים חדשה, אך אצלינו בחנות היא עדיין לא דרכה, אז כל המידע תוכל לקבל אצל טלי מנהלת השיווק של 'קליק טוי'.

אז עברנו למשרדה של טלי והפנינו אליה את השאלה?

מה צפוי לפסח הזה?

על קצה המזלג: קודם כל החזרנו למלאי את כל משחקי הדגל המוצלחים:
דיבוריישן

הרימו קלף והסתירו אותו

הניחו את משבש המילים בפה ונסו להקריא בקול את המשפט שמופיע בקלף....

קל זה לא.... אבל מצחיק זה בטוח!

המרוץ למילה

הרימו קלף והסתירו אותו...עכשיו נסו להסביר מה בקלף לשאר המשתתפים

מה הקאצ? מותר לכם להגיד הכל! חוץ מהמילה הכתובה בקלף

פיקודיפו

הרמתם קלף?

שששששש.... אסור לכם לדבר

נראה אתכם מסבירים מה כתוב על הקלף בפנטומימה בלבד

הסוד הנעלם

במשחק האישיות הזה מותר לכם לשאול הכל

אבל נראה אותכם מזהים בעזרת התשובות מה הדמות או המקצוע המסתתר

חגיגת בלינצס

מהירי אבחנה?! מצויין

זהו את המכנה המשותף בין הקלפים

מסיבת גלידה

לכל מוכר גלידה יש שם נראה אתכם זוכרים אותו.....

ומה במשחקים החדשים? בדיוק בשלב זה הצטרף לשיחה כפיר, מבעלי החברה והפטרנו לעברו:

מרגישים שאתם שומרים על המשחקים החדשים קצת כמו הסודות של קוקה קולה...תוכל לספר לנו מה בתפריט?

הוא ורק הוא הסכים לחשוף בפנינו את המשחקים החדשים כי בעצם "אנחנו בדקה התשעים ועוד שנייה המשחקים יגיעו לרשתות ולחנויות אז למה לא לספר…"

מורדי – חדש על המדף השקת בכורה

משחק אסטרטגיה סוחף ומרתק

כל אחד בתורו זורק קובייה ומתקדם בלוח המשחק המורכב מצבעים שונים

במידה וצבע המשבצת של היריבים זהה

צועקים מורדי והופכים את קלף הנושא

הראשון שעונה את התשובות לשאלות הקלף רשאי להתקדם

מתאים לגילאי 6 +

סיפורי צמרת

משחק סוחף ומעשיר לכל המשפחה!

כל משתתף בתורו זורק את הקובייה מתקדם בלוח והופך קלפים בהתאם למספר המופיע בקוביה

המטרה לספר סיפור לפי הקלפים שנהפכו

במידה והלוח מראה שלחובתכם כרטיס מטרה (למשל: מיצווה) עליכם לשלב את נושא הכרטיס בסיפור

חושבים שזה קל? נסו לעשות זאת כשיש שעון חול שמאפשר לכם לספר את הסיפור ב10 שניות בלבד....

משחק רב גילאי

בונגלינו

יש קלפי קופה וקלפי חשיפה

מצאתם את את הקלף התואם בינהם?!

תפסו אותו הכי מהר שאתם יכולים באמצעות הבונגלינו (מקל הואקום)

המנצח הוא זה שצבר את מירב הקלפים

במבליק 5

מניחים את כל הקלפים בערימה הפוכה....

הרימו קלף וענו 3 תשובות נכונות לשאלה שבקלף

שימו לב: שעון החול המיוחד נותן לכם זמן קצוב של חמש שניות בלבד!

כולם נלחצים מהזמן ומתבלבלים התשובות מצחיקות מפתיעות ומוזרות כאחד

נסו ותהנו!

אנחנו נצלנו את המומנטום ופנינו לכפיר:
אם כבר תפסנו אותך, ספר לנו מה קורה עם 'בוטיק הצעצועים' אנשים רוצים לראות אותכם בערים נוספות מלבד שתי החנויות בירושלים?

אכן אנחנו מתוכננים להתרחב וכבר השנה צפויות הפתעות אבל את זה באמת שאי אפשר לספר…

אז כדי לראות בעניים שמנו את פעמינו לחנות הירושלמית ברחוב יואל והוצאנו לשיחה קצרה את אושר עבדייב מנהל הסניף של בוטיק הצעצועים בגאולה.

התרגלנו בחגים לקבל את הקטלוג של מבצעי פליימוביל של בוטיק הצעצועים לתיבות הדואר
אבל עושה רושם שהחג הזה עיקר הביקוש הצפוי הוא מיצווה קליק....

אושר: זה נכון שהביקוש למיצווה קליק ובפרט בעת השקת קולקציה חדשה עולה משמעותית, אך בל נשכח ש'בוטיק הצעצועים' הוא גם יבואן (יבוא מקביל) של המותג פליימוביל, מותג מבוקש ופופולארי בצורה יוצאת דופן מטבע הדברים המחיר של פליימוביל אצלנו זול בשיעור של עד 50 אחוז ממחיר החנויות כי אנחנו בעצם חוסכים את פערי התיווך, אנחנו פשוט מייבאים לבד.

לבוטיק הצעצועים יש מועדון לקוחות חדש, למה זה טוב?

אמרתי לך שאנחנו מארגנים כבר עכשיו את כל המבצעים של פסח?!
אז בוא נגיד שחלק מהמבצעים יהיו בלעדיים לחברי מועדון בלב ... יותר מזה אני לא יכול להוסיף וחוץ מזה, שווה להירשם למועדון, במיוחד שזה חינם עכשיו…

אז אם גם לכם כמו לנו יש חשק להפתיע את הילדים עם איזה משחק חדש מבית 'מצוה קליק' אז או שתרוצו לשתי הסניפים הירושלמיים, ברחוב יואל או ברחוב כנפי נשרים, אך לאו דוקא אליהם, את הצעצועים של 'מצוה קליק' אפשר למצוא בכל חנויות הצעצועים הפזורות ברחבי הערים.
ואפשר גם להיכנסו לאתר www.clicktoy.co.il
ופשוט לבצע הזמנה דרכו... זה לא משנה באיזה עיר או אזור בארץ אתם גרים, את ההזמנה תקבלו עד דלת הבית תוך 3 ימי עסקים.

ואם אתם רשתות עמותות ארגונים חנויות ומוסדות ומעוניינים לבצע הזמנות של מיצווה קליק אז תתקשרו ישר ליאיר הוא כבר ידע איך לעזור לכם: 0548693434

מייל: clicktoyoffice@gmail.com
טלפון ראשי 1700-555-829

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר