"טהורים יירשוה"

צאנז תציין 65 שנים ליסוד הקריה בנתניה

צאנז לובשת חג בסדרת כינוסים מרשימים לציון שנת ה-65 ליסוד קרית צאנז בנתניה • הכנסת ספר תורה לזכרו של האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' זיע"א, ולזכות האדמו"ר מצאנז (חסידים)

(באדיבות המצלם)

אלפי חסידי צאנז יתאחדו מחר (רביעי) להעניק כבוד ויקר לתורה, בסדרת מעמדי ההוד 'טהורים ירשוה', שייערכו בקרית צאנז בנתניה, ברוב עם ובהדרת מלך, בראשות כ"ק האדמו"ר מצאנז, בהשתתפות אלפי חסידים אשר ילבשו בגדי חג.

בחסידות צפויים לערוך שורת מעמדים וכינוסים, החל בסיום כתיבת והכנסת ספר התורה אשר נכתב על ידי כלל חסידי צאנז לטובת נשמתו הטהורה של כ"ק האדמו"ר הגה"ק בעל ה'שפע חיים' זיע"א, ולזכותו של כ"ק האדמו"ר מצאנז. החסידים יעלו על נס את ציון שנת ה-65 לייסוד קרית צאנז.

מחר באשמורת הבוקר ייערך יום שכולו תורה, כשאלפי הבחורים והאברכים יהגו בתורה החל משעות הבוקר המוקדמות, כהכנה לקראת המעמדים. יצוין, כי תלמידי הישיבות זכו אף הם לרכוש אותיות בספר התורה תמורת לימוד דפי גפ"ת.

לעת ערב, לאחר שמחת התורה, יתכנסו כולם יחד ויעניקו את תמיכתם למען החזקת היכלי התורה והחסד דחסידי צאנז, במעמד רווי הוד, אליו הכניסה תתאפשר באמצעות כרטיסי כניסה בלבד.

במקביל, נערכו ב'בחצרות החיים', ארגון החבורות דחסידי צאנז, להגשת מנחת אהבה לפני האדמו"ר, במסגרת מבצע 'וכולם מקבלים' כשאלפי החסידים מזקן ועד נער, קיבלו על עצמם בפתקא טבא אישית, קבלה טובה פרטית להתחזקות בעבודת השם, לזכותו ולכבודו של האדמו"ר, כהכרת תודה וטובה.

אלפי הפתקאות יוגשו יחדיו במעמד המרגש של הכנסת ספר התורה לארון הקודש, לאחר סיומי הש"ס שייערכו במקום – כנהוג בחצר הקודש צאנז, לסיים אף את תורה שבעל פה יחד עם השלמת והכנסת ספר התורה שבכתב.

ספר התורה ייצא בתהלוכה מרשימה וססגונית לכבודה של תורה, בראשות כ"ק האדמו"ר, מביתו של הרב ישראל פולק, עורך ומו"ל השבועון 'מרווה לצמא', שם ייערך מעמד סיום כתיבת האותיות. בסיום התהלוכה ברחובה של עיר, יוכנס ספר התורה אל בית המדרש אשר במשכן הקודש של האדמו"ר, שם נבנה וחודש ברוב פאר והדר ארון הקודש לכבוד המעמד.

כמו כן חודש ושופץ גם כותל המזרח בהיכל הגדול, 'היכל רוזנברג', אשר במרכזו הוקם ארון קודש מגולף ומפואר מעץ אומנותי, לשם ולתפארת, יחד עם עבודות הפיתוח של כל רחבת קרית החינוך 'דברי חיים', זאת מנדבת ליבו של הנגיד רבי יחיאל מיכל רוזנברג, בונה ומקים היכלי רוזנברג בכל אתר ואתר.

מטעם הוועדה המכינה נמסר, כי רחובות קרית צאנז בנתניה צפויים להיסגר לתנועת כלי רכב החל משעות הבוקר של יום רביעי, והחניה תתאפשר אך ורק במתחמים המסומנים, כמו כן לא תתאפשר חניית כלי רכב לכל אורך ציר תהלוכת ספר התורה בו צפויים להשתתף אלפי החסידים, זקנים עם נערים, אנשים נשים וטף.

צפו בגלריה מההכנות האחרונות למעמדים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר