נלחצת מניקיונות הפסח? גם אני – אבל יש לי טיפים!

טיפים לנקיון מעקרת בית שהאהבה שלה לנקיונות גדולה יותר מכל תחביב אחר, אז כדאי לכם לקרוא, זה בא מהלב (בית וסטייל, שיווקי)

הלחץ מנקיונות הפסח מראה את אותותיו (צילום: פלאש 90)

כל הבדיחות שמספרים על ניקיונות חג הפסח – חלים עלי. כזו אני, אישה לחוצה, אוהבת לדעת שהכל מאחוריי. למעשה, אם אני חושבת על כך יותר לעומק, אני פשוט אוהבת לנקות. יש אחת שאוהבת ספורט, השניה אוהבת לצייר, יש מי שאוהבת להתבטל – ואני אוהבת לנקות. כשמגיעה השקיעה ביום הפורים אני כבר מדמיינת את ריח האקונומיקה שיעלה אצלי בבית כעבור מספר שעות.

נכון, יש שיגידו שאני מכורה ויש שיסבירו לי למה אני לא בסדר וכמה מסכנים ילדיי ובעלי, אבל בסופו של דבר, אני חושבת שזה עדיף על פני השאננות והלחץ של הרגע האחרון.

מכיוון שאני מנוסה, ויכולה להעיד על עצמי שאני טובה בתחום הניקיון, אשמח לתת לעקרות הבית הנואשות סביבי, מספר טיפים לניקיון טוב יותר:

  • יש לכם בבית סודה לשתיה? בטוחה שכן. היא הרי טובה להרבה מאוד דברים. קחו שתיים שלוש כפות סודה לשתיה, תלוי בגודל הפח שלכם, פזרו עליו לפני שאתם שמים שקית חדשה. כשזורקים את השקית המלאה, משפשפים עם ספוג רטוב את תחתית הפח ומגלים שהוא ללא ריח רע.
  • אם כבר דיברנו על סודה לשתיה, אתם יכולים לנסות אותה גם על קרשי חיתוך במטבח אצלכם. ערבבו מעט סודה לשתיה עם מים, שפשפו את הקרש והשהו למשך כמה דקות. תיהנו מהניקיון שלו.
  • בזמן שטיפת הרצפות אני מוסיפה לדלי המים חומץ, שעוזר לרצפות להיראות יותר נקיות, ואין חשש מהריח מכיוון שהוא מתנדף מהר. כדי שבכל זאת יהיה ריח טוב, טפטפו כמה טיפות מרכך כביסה למים.
  • עם חומץ אני מנקה גם את הספה עשויה מבד. לוקחת קערה מים ושופכת לתוכה חצי כוס חומץ (פחות או יותר), לוקחת מברשת קשה ומשפשפת. כמובן שכדאי לבדוק כל סוג בד, בפינה נסתרת, מה החומץ עושה לו.
  • טיפ קטן וחמוד, פשוט מאוד וחוסך הרבה עצבים: גזרו חור קטן במרכז סמרטוט הרצפה שלכם והלבישו אותו על המגב – מה שמבטיח שהוא לא יברח לכם בזמן שטיפת הרצפות.
  • טיפ שתודו לי עליו מאוד: כבר עכשיו לכו לחנויות הבגדים וקנו להם בגד חדש לחג. ככל שמתקרב החג, הלחץ על החנויות יגרום לכם כאבי ראש ואתם תמצאו את עצמכם בלי מידות, בלי דגמים, ובלי מקום להיכנס לחנויות.

הקדימו קניותיכם לחג ותיהנו ממבצעים שיש לרשתות השיווק להציע. המבצע שאני אישית ממליצה, זה מבצע 10 של 'שוק מהדרין' – שנמצא לי מול הבית, ובאופן כללי אני חושבת שמוצרי ניקיון קונים מול הבית, מהיר, קל להביא הביתה והכי זריז לשלוח את הילד כשנגמרת לך האקונומיקה באמצע הניקיון.

אז מה המבצע הזה? בקניה מעל 200 ₪ ממגוון המוצרים שבחנות, מקבלים ערכה הכוללת מגב, מטאטא, דלי ויעלה – במחיר של 10 ₪ בלבד.
ומי לא קונה במחיר הזה בערב פסח? ואם כבר נכנסתם לשם, יש מבצעי ניקיון מעולים, אני אישית מילאתי ארון שירות שלם במוצרי ניקיון.
רוצים קצת דוגמאות?
מגבות נייר טאצ', 3 מארזים ב- 25 ₪ בלבד. אקונומיקה מג'יק 4 ליטר במחיר כמעט בלתי הגיוני של 5 ₪ בלבד (בקניה מעל 50 ₪ מוגבל ל-2יחידות). אבקת כביסה קולון 101, 9 ק"ג, ב- 39.90 ₪ בלבד. ג'ל כביסה קולון 101, 5 ליטר, 2 יחידות ב- 55 ₪ בלבד. מרכך כביסה סוד 4 ליטר, 2 יחידות ב- 25 ₪ בלבד. דלי מטליות לחות לניקוי כללי בריח לימון טאצ', ב- 14.90 ₪ בלבד. נוזל כלים פיירי 1.24/ 1.015 ליטר 2 יחידות ב24 ₪ בלבד. מנקה אסלות 00, 1 ליטר סנו, ב- 5 ₪ בלבד.
ועוד עשרות מוצרי ניקיון וטיפוח הגוף במחירי מבצע שווים ביותר.


המבצעים בין התאריכים י"ז אדר ב' – א' ניסן תשע"ט – 24.3-6.4.19

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר