עשיתי 2 שינויים קטנים בזוגיות שלי ועכשיו אנו הרבה יותר מאושרים

שעות הפנאי הן קדושות ואם אתם לא חולקים אותן, אין זה הופך אתכם לזוג חלש יותר. אני יכולה לבלות בשיטוט בשווקים והוא יכול לקרוא ספרי הסטוריה וטוב לנו כך + מה עוד למדנו במשך הזמן? (זוגיות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

"מערכת היחסים שלי ראתה שמונה שנים, שלוש דירות, ארבעה שינויי עבודה משותפים וכ-1,703 טעויות", מספרת גרייס בואלי האנט לאתר "פיור וואו" וממשיכה: "למרבה המזל, עם ניסוי וטעייה מגיעה חוכמה. אז להלן, שני שיעורים חשובים ביותר שלמדתי במערכת היחסים שלנו שהפכו את חיינו יחד לקלים יותר ואת הדינמיקה בינינו אפילו לחזקה יותר.

הפסקנו להתערב בתחומי העניין האחד של השני

דבר אחד שלמדנו בדרך הקשה: זמן חופשי בשעות הפנאי הוא דבר קדוש - ואם אתם לא חולקים אותו, אין זה הופך אתכם ליחידה חלשה יותר. אני יכולה לבלות מדי יום שישי בבוקר בשיטוט בשווקים ובחנויות לממכר עתיקות. הוא יכול באופן לגיטימי לקרוא ספרי הסטוריה מדי ערב.

וכעת, אנחנו עושים בדיוק את מה שמהנה אותנו! במשך שנים, חלקנו יחדיו את התחביבים שלנו במסווה שאנחנו נהיה זוג פחות טוב אם לא נעשה זאת. אבל עכשיו, החלטנו לחלץ את עצמנו מן הפעילות עם בן הזוג שאיננו מתחברים אליה. וכדאי שתאמינו שאנחנו עושים את זה יותר בשמחה.

המעורבויות החברתיות שלנו עברו סלקציה

כשהגענו לשנות ה-20 המאוחרות יותר שלנו, חשבנו לתומנו שלשמור על לוח זמנים חברתי מלא ולומר כן להזמנות לבילויים, זה מגניב והכרחי. אנחנו אוהבים "על האש"! אנחנו צעירים ומהנים! אז למה לא? העניין הוא, שאנחנו לא באמת אוהבים לצאת יותר - במיוחד עם אנשים שאיתם הדיבור הוא מאמץ (מצטערים, אנחנו פשוט כנים).

התחלנו לומר לא להזמנות והתחייבויות שלא היינו נרגשים לגביהן לפני שנה בערך. מאז, אנחנו כבר יותר זמן אחד עם השני. חברים נוטים לקרוא לנו "סבא וסבתא", אבל, צוחק מי שצוחק אחרון".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית