צפו בגלריה

במרכז החסד היהודי במוסקבה חגגו שבע-ברכות לבת מנהל הקהילה

בתו של מנהל הקהילה היהודית במוסקבה, השליח הרה"ח ר' מרדכי ויסברג, באה בברית הנישואין ואת חגיגת ה'שבע-ברכות' המרכזי, ערכה הנהלת "מרכז החסד היהודי שערי צדק" (עולם)

(צילום: לוי נאזרוב)

בתו של מנהל הקהילה היהודית במוסקבה, השליח הרה"ח ר' מרדכי ויסברג, באה בברית הנישואין עם החתן השליח ר' בנימין קלמן מרקוביץ מצפת, בחתונה שנערכה במוסקבה לפני כשבוע ימים, כאשר את החופה עורך רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר.

את חגיגת ה'שבע-ברכות' המרכזי, ערכה הנהלת "מרכז החסד היהודי שערי צדק", כהוקרה והערכה למשפחת ויסברג הנכבדה, ולראש המשפחה אבי הכלה הרב מרדכי ויסברג, על עמידה ותמיכה במשך כל השנים לטובת פעולות מרכז החסד היהודי.

חגיגת השבע-ברכות נערכה באולם בית התמחוי המפואר, באחד מאגפי מרכז החסד, מקום בו סועדים מדי יום מאות איש, זקנים וגלמודים ללא כל תמורה.

החגיגה נפתחה בביקורו של הרב הראשי הרב לאזאר, ובהשתתפות בני המשפחה ובראשם הסב הרה"ח ר' יעקב ברגמן ואורחים רבים.

בדברים מרגשים שנשא נשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה, הרב אלכסנדר ברדה, העלה על נס את פועליו הרבים של הרב ויסברג לכלל בני הקהילה ומוסדותיה. דוד הכלה, הרה"ח ר' מאיר דוד ברגמן, מראשי מערכת הכשרות של העדה החרדית, נשא אף הוא דברים באירוע, וכן שמש בית הכנסת המרכזי הפעיל גם במרכז החסד, ר' גרישא גרושי. בין הפרקים שימח את הקהל הזמר החסידי ר' דוד טויב.

בברכת המזון כובד הרב יצחק אלוביצקי, בעלה של קונסולית ישראל ברוסיה הגברת יפה אלוביציקי, העומדת תמיד לימין המרכז ומסייעת במגוון גדול של פניות ובקשות.

בברכות השבע-ברכות כובדו ידידי ומנהלי האגפים השונים במרכז החסד היהודי שערי צדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר