מבצע חג

מכונת כביסה מתקדמת עם 5 שנות אחריות

רגע לפני שאתם בוחרים מכונת כביסה, קבלו את מבצע החג של 'מיניליין': רכשו מכונות כביסה של 'אלקטרולוקס' וקבלו 5 שנות אחריות*!!

פריצת דרך בקטגוריית מכונות הכביסה (צילום: יח'צ)

חברת 'מיניליין' - היבואנית הרשמית של מותג 'אלקטרולוקס' בישראל, מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל מובילים לבית, ומציעה לכם את מכונות הכביסה החדשניות והמתקדמות של 'אלקטרולוקס' המתאפיינות באיכות, חדשנות וטכנולוגיות עילית המבטיחות תוצאות נהדרות ומעניקה לכם אחריות ושירות אמינים לאורך זמן.

מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' מהוות פריצת דרך בקטגוריית מכונות הכביסה. זאת בזכות הטכנולוגיות הרבות המותקנות בהן, ביניהן: טכנולוגיית 'תוף משי' השומר על הבגדים, צריכת אנרגיה נמוכה, Fuzzy Logic'' – טכנולוגיה לחסכון באנרגיה ומים בצורה אופטימלית. בקרת הורים – למניעת הפעלה מסוכנת על ידי ילדים. ''TIME MANAGER - שליטה מלאה בזמן הכביסה למגוון סוגי התכניות. פתח הטענה ענק לנוחות מרבית ומגוון דגמים וגדלים מ-5.5 ק"ג ועד לדגם הענק של - 10 ק"ג המתאים במיוחד למשפחות ברוכות ילדים ובדירוג אנרגטי A המלמד על חיסכון משמעותי בצריכת החשמל והמים.

קבלו טיפ לקבלת כביסה איכותית: הפרידו בין פריטי בד עדינים כמו תחרה, משי ושיפון לבין בדים גסים ומאסיביים כמו ג'ינס של בגדי ילדים ופלנל. בכלל בדי ג'ינס מומלץ להפוך ורק אז לכבס. ובמידה ומתכננים ייבוש במייבש לאחר הכביסה, מומלץ לסחוט את הכביסה במהירות גבוהה, לייבוש מהיר יותר

*על מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' תקבלו עד 5 שנות אחריות: שנת אחריות אחת מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת בתשלום נוסף של 179 ₪.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר