שחררו: נסיעות ארוכות יותר טובות לבריאות

מחקרים הראו שחוסר היכולת לחזות את שעתיד לקרות בנסיעות קבועות, הוא הדבר שהופך את הנוסעים ליותר לחוצים, יותר מכעס על נהגים אחרים, פקקי תנועה ועלויות גבוהות של דלק (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

תרחיש: אתם יכולים לבחור בדרך המלך ולנסוע בכביש המהיר לעבודה בבוקר, מסלול שבדרך כלל לוקח 20 דקות, אלא אם חלו אירועים לא צפויים, כמו תאונה, ל"ע, או שיפוצים הנערכים בכביש.

אבל לחלופין, אתם יכולים ללכת על האופציה של דרכים צדדיות, אשר צפויות לקחת חצי שעה בכל פעם.

מה עליכם לעשות? לבחור בדרכים צדדיות, מסתבר.

לפני שתתקוממו ותשתאו, הנה הסיבה לכך: מחקרים הראו שחוסר היכולת לחזות או לנבא את שעתיד לקרות בנסיעות קבועות, הוא הדבר שהופך את הנוסעים ליותר לחוצים - יותר מאשר הקילומטראז' שרכבם נאלץ לעבור, יותר מכעס של הנהג בכביש על נהגים אחרים, יותר מפקקי תנועה ויותר מעלויות הולכות וגדלות של דלק.

גם אם הכל זורם לכם באופן חלק רוב הזמן, אך אתם תמיד תרים אחר דרכי גיבוי חלופיות לכל מקרה שלא יצוץ או אחר מכונית שנתקעת ותעכב אתכם, לעולם לא תוכלו להירגע לחלוטין וההשפעות של נסיעות בלתי צפויות לא הולכות לשום מקום, אומר המדע: הן מחלחלות פנימה וגורמות למצבי רוח שליליים בעבודה ובבית.

מצד שני, אם אתם יודעים שהמסע שלכם לעבודה אמין, אך יימשך עשר דקות יותר, גדל הסיכוי שתוכלו לעזוב את המשרד בזמן ופשוט ליהנות מ-30 הדקות בדרך שלכם עם המוזיקה האהובה עליכם והרוח הקרירה שמפיץ המזגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר