תואר B.Sc בהנדסת תוכנה

37 מהנדסות תוכנה חרדיות בדרך לאינטל, מובילאי והתעשיה האווירית

ברכות ל 37 הבוגרות החדשות של קמפוס 'תמורה' לרגל קבלת התואר B.Sc בהנדסת תוכנה של מכללת עזריאלי, אשר בוגרותיו מעוסקות כבר בחברות הטכנולוגיה המובילות בארץ (לימודים, שיווקי)

טקס הענקת התארים לבוגרות סמינר תמורה (צילום: יח"צ)

השבוע קיבלו 37 בוגרות המחזור השני של סמינר 'תמורה' את התואר הנחשק - מהנדסות תוכנה.

בוגרות קמפוס 'תמורה' מועסקות עם סיום לימודיהן בחברות היי טק מהמובילות בארץ לצד משרדי ממשלה, בניהם: אינטל, מובילאי, התעשיה האווירית, ועוד.

סמינר 'תמורה' הפועל בשיתוף מכללת עזריאלי, מקיים במסגרת פעילותו מערך השמה וקשרי מעסיקים לטובת הסטודנטיות הלומדות בו, ואכן, רובן המוחלט של בוגרות סמינר 'תמורה' משולבות במקומות עבודה מכובדים עם הכנסה חודשית מעל הממוצע במשק, כמו כן, חלק מהן מועסקות כבר במהלך השנה השלישית ללימודיהן, דבר המבטיח להם ברוב המקרים מקום עבודה מובטח מיד בסיום לימודיהן.

סמינר 'תמורה' הוקם בכדי לתת את המענה המיטבי, לביקוש הקיים במשק בישראל לבוגרות לימודי הנדסה ברמה גבוה המשלבות בלימודיהן שמירה על ערכים רוחניים לצד איכות מקצועית בלתי מתפשרת.

החזון המלווה את קמפוס 'תמורה' מיום הקמתו הוא להעניק לכל בת, מכל מקום, את ההזדמנות ללמוד לתואר מבוקש ויוקרתי, אשר יאפשר לה להשתלב בהצלחה בתעסוקה מכובדת ומתגמלת - תוך שמירה על העקרונות והערכים.

ניתן להירשם ללימודים בלינק >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר