מה עושים בירושלים עם הילדים?

בילוי עם הילדים בירושלים יכול להפוך לחוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה. התנאי היחיד הוא למצוא את הפעילות המתאימה – אז הנה כמה הצעות מקוריות (שיווקי)

(צילום: pexels)

הורים לילדים מחפשים כל הזמן אחר פעילויות מאתגרות ומהנות. בין היתר, אחת המטרות היא שגם המשפחה תרוויח זמן איכות ותוכל לצבור יחד חוויות משותפות. בדיוק בגלל זה יש כיום מגוון רחב של אטרקציות לילדים בירושלים והמון אנשים שבוחרים בעיר הבירה של ישראל כיעד תיירותי מספר אחד בארץ.

התנאי היחיד עבור פעילות מוצלחת הוא למצוא משהו שההורים והילדים יכולים להתחבר אליו יחד. כך שומרים על מוטיבציה גבוהה אצל הילדים, מעודדים אותם לקחת חלק בפעילות ומרוויחים חוויה לכל המשפחה. אז כיצד עושים זאת? הנה כמה הצעות לאטרקציות מיוחדות:

1. מוזיאון מגדל דוד

את רשימת הפעילויות המומלצות עבור ילדים בירושלים כדאי לבחור עם אטרקציה קלאסית שממוקמת במצודה מימי הביניים ובסמוך לשער יפו בעיר העתיקה. במרחק הליכה מהכותל המערבי מחכה לכם מוזיאון מגדל דוד, שבו אפשר להצטרף לסיורים מודרכים או לטייל באופן עצמאי. מלבד תצפית עוצרת נשימה על ירושלים כולה, המוזיאון גם קרוב לקניון ממילא, טיילת החומות ושוק העיר העתיקה.

מוזיאון מגדל דוד מתאים לילדים והורים שרוצים לשלב את הבילוי בירושלים יחד עם טוויסט היסטורי. מיליוני שקלים הושקעו בשיפוץ המוזיאון ופתיחתו לציבור הרחב, מה גם שאפשר לרכוש כרטיס משולב עם מחיר מוזל לכניסה למופעי הלילה וכניסה נפרדת לביקור יום.

2. "מופע סיפור"

"מופע סיפור" הוא שמו מופע מוזיקלי בבית אבי חי, מוסד ירושלמי מוכר שידוע באירועים שהוא מקיים. המאפיין הכי בולט של אירועים בבית אבי חי הוא הזמנת המשתתפים ליהנות משפע של יצירה, וזה בדיוק מה שקורה גם ב"מופע סיפור".

הערך המוסף של המופע לילדים בא לידי ביטוי בהשתתפות הסופר רוביק רוזנטל ובקריאה משותפת בספרו "חנות המילים של נֹעם". בין לבין, הפקת המקור של בית אבי חי מאפשרת לילדים להתחבר מחדש לספרות ומבטיחה שהם ייצאו מהפעילות עם מזכרת לכל החיים.

3. "אתגר ברמה"

"אתגר ברמה" הוא משחק משפחתי שמאפשר לילדים ולהורים לצאת למרדף בעקבות חמיצר ואוצרות רמת רחל, או להצטרף למסלול אתגרי עם חידות ולנסות לפצח את הקוד של תיבת המטמון. הפעילות מתקיימת במתחם התיירות של רמת רחל והיא משלבת בין נבכי ההיסטוריה של ישראל לבין סיפור הקמתה של המדינה בצורה שאין לה מתחרים.

רכישת ערכה משפחתית תאפשר לכם להצטרף להרפתקה מיוחדת במינה. המדריכים במתחם יעניקו לכם הנחיות מדויקות, יעזרו לכם לפתור את החידות (רק אם תרצו) ויעמדו לרשותכם עם תשובות לכל השאלות. כמו כן, במתחם פינות ישיבה מסודרות ואפשר להגיע אליו לכל אורך ימות השבוע. לחילופין, ניתן לתאם אירועים קבוצתיים ולהזמין גם חברים ושכנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר