האדמו"ר לחסידיו: הצביעו לשינוי שם העיר

האדמו"ר מביאלה פנה במכתב לתושבי שכונת הר יונה שבעיר נצרת עילית וקרא להם להצביע במכרז לשינוי שם העיר כפי שיזם והודיע ראש העיר החדש, רונן פלוט (חסידים ואנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
ראש העיר רונן פלוט (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

האדמו"ר מביאלה משכונת הר יונה ג', בעיר נצרת עילית, יוצא במכתב, בו הוא מבקש מתושבי השכונה, להצביע בעד שינוי שמה של העיר כפי שיזם והודיע בליל הניצחון בבחירות, ראש העיר רונן פלוט.

מדובר במשאל מיוחד שמתקיים החל מהשעה 10:00 בבוקר בעיר נצרת עילית, בנוגע לרצונו של פלוט לשנות את שמה של העיר נצרת עילית ל"נוף הגליל".

ההכרזה של פלוט. באדיבות המצלם ללא קרדיט

האדמו"ר כותב במכתבו, כי הוא מצטרף לדעתו של שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, בעד שינוי שמה של העיר, וכי השם נצרת עילית, אין רוח חכמים נוחה הימנו, בגלל שמדובר בשם נוצרי, כדבריו.

עוד מציין האדמו"ר במכתב את עניין הכרת הטוב שצריכים תושבי השכונה, להכיר, כלפי ראש העיר וסגניו, שפועלים לטובת התושבים בכל עת.

ראש העיר עצמו פנה לתושבים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "אני תומך בלב שלם בהיפרדות מהשם נצרת עילית. הצעד הזה חיוני והכרחי בדרך לשגשוג העיר, הוא נדבך חשוב במהפכת ההתחדשות וצעד נוסף בדרך הטובה בה אנו הולכים בשלוש השנים האחרונות והטוב ביותר עוד לפנינו. תושבים יקרים, אני פונה אליכם ומבקש שתיהיו שותפים ברגע ההיסטורי. בואו מחר ותצביעו בעד שינוי שם העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר