סיכום שבוע

אלו חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת'

מאות כתבות עולות מידי שבוע ב'כיכר השבת', מידי סופ"ש 'ישי ורבינא' מגישים את חמש הכתבות שאתם, גולשי 'כיכר', אהבתם יותר מכל • צפו (ברנז'ה)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מידי שבוע, ישי כהן ואבי רבינא מגישים את חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת', הכתבות שאתם - גולשי 'כיכר' - אהבתם יותר מכל. מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', המשודרת מידי יום חמישי בשעה 19:00.

במקום החמישי

עשרות נערים התפרעו בליל חג השבועות בבני ברק ותקפו אברכים חסידיים עם מוטות עץ. התיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם ב'כיכר השבת', הגיע למקום החמישי.

במקום הרביעי

אחד מקרובי הילדה החרדית בת ה-7, שדבר תקיפתה באכזריות רבה הסעיר השבוע את אזרחי ישראל, סיפר על ההתמודדות של המשפחה, הניסיונות לשיקום הילדה ומצבה של האם, שנמצאת על סף התמוטטות.

במקום השלישי

סיפורה של חיה שורקין בת ה-25, שאבלה על מותה הנורא של בתה הפעוטה - לאחר ששכחה אותה ברכב הלוהט במשך כשעתיים וחצי ובמקביל מתמודדת עם התביעה המקומית בניו ג'רזי, שלא מוותרת לה.

במקום השני

סערה פרצה בתחילת השבוע בעקבות חרדים שהשתתפו בחתונת בתו של ראש הכפר הערבי דיר קדיס, השתתפות שהובילה להדחתו מהפת"ח, אך הם לא התחרטו וסיפרו כי כיבדו אותם.

ובמקום הראשון

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג חשף השבוע תיעוד בלעדי מחתונת קטינים במרכז העיר ירושלים, שנערכת בהיחבא ובהשתתפות מספר מועט של משתתפים. והתיעוד הזה, כאמור, הגיע למקום הראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר