חשיפת 'כיכר השבת'

מעבדת הסמים במודיעין עילית: החשוד שוחרר לביתו

אחרי הפשיטה על דירת המגורים ששימשה כמעבדת סמים במודיעין עילית, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', נעצרו שניים. אך אחד מהם - כך מתברר היום - לשווא: הוא רק סייע לאלמנה בסחיבת משא מהדירה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר היום (שלישי) לביתו את החרדי החשוד בניהול מעבדת סמים בתוך דירת מגורים במודיעין עילית.

כזכור, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', דירת מגורים בעיר החרדית שימשה בשנים האחרונות כמעבדת סמים מפותחת, ללא שהשכנים הבחינו בכך.

לפני כשבועיים הופתעו דיירים ברחוב משך חכמה כשלפנות בוקר פשטו עשרות בלשים ושוטרים על דירת המגורים, הסמוכה גם לישיבות רבות, ורק אז גילו מה התחולל מתחת לאפם: גידול סמים מסוכנים.

בעקבות כך נעצר תושב העיר, בחשד שהוא שהפעיל את מעבדת הסמים המאולתרת, אך כאמור בדיון שנערך היום בבית המשפט, הוחלט לשחררו לחלוטין וללא תנאים מגבילים, לאחר שהוברר כי אין ראיות הקושרות אותו למעשים.

באשר לעצור הנוסף בפרשה, אף הוא תושב העיר החרדית - גורלו יוכרע מחר בבית המשפט, שיחליט האם להאריך עוד את מעצרו.

פרקליטו של העצור הראשון, ששוחרר, עו"ד דוד ניר, אומר ל'כיכר השבת': "לקליינט שלי אין קשר לכלום. הסיפור מאוד פשוט: הוא רק התבקש על ידי אחד ממתפללי בית הכנסת השכונתי, לסייע לאלמנה (בעלת הדירה המדוברת. א.ר.) להעביר את תכולת דירתה, אז הגיע עם רכבו והעמיס מספר שקים עם בגדים שנתנו לו. הוא לקח את הבגדים למספר רחובות קדימה, ושם מסר אותם לאלמנה".

"נותר בי טעם חמצמץ, כי המשטרה הגישה כנגד מרשי כתב אישום, עקב תסכולה הרב שמעבדת סמים פונתה במהירות וביעילות קודם הגעתה. אני מציע לשוטרי משטרת מודיעין עילית להיכנס לאחת הישיבות הקדושות הפרוסות באזור, וללמוד קצת על 'הוי קל כנשר ורץ כצבי' - על מנת שבפעם הבאה ישכילו להגיע למבצעי העבירה האמיתיים בזמן...", חותם עו"ד ניר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר