גיוס בנות?

הגר"א דויטש: המטרה הסופית - "שירות לאומי"

בכינוס חירום של 'הפלג' בבני ברק לחיזוק אי ההתייצבות בלשכות הגיוס, אמר הגר"א דויטש כי לדעתו המטרה הסופית ב"גיוס בנות" היא להכניס "שירות לאומי" כפשרה (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגר"א דויטש (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בבני ברק נערך אתמול (שני) כינוס חירום של 'הפלג הירושלמי' לחיזוק אי ההתייצבות בלשכות הגיוס, בו נשאו דברים הגאון רבי צבי פרידמן והגאון רבי אשר דויטש.

בדבריו, התייחס הגר"א דויטש לנושא 'גיוס בנות' ומעצרן של הבנות בשבוע האחרון, שגרמו להפגנות סוערות של 'העדה החרדית', בירושלים ובבית שמש.

"צריך להזכיר שאומנם גיוס בנות לא עומד רחוק ממה שאנחנו עומדים בגיוס בנים, אבל זו רק ההתחלה", אמר הרב דויטש, "את החוק לא שינו בנתיים, אבל הבג"ץ עשה שם 'תיקונים' משמעותיים ביותר, ועכשיו אני שומע שיש שלוש בנות, שאומנם לא מהציבור שלנו, אבל כל נפש מישראל היא חשובה, שלוש בנות ישראל שעצורות במעצר. וגם אנחנו יודעים שבלשכת הגיוס מנסים להשפיע וכו' וכו'! ודאי שגם הנושא הזה צריך לעמוד על סדר היום".

הרב דויטש המשיך ואמר כי "זו רק ההתחלה, לאן הם מייעדים? אני בליבי חושב שהמטרה שלהם בסוף זה 'שירות לאומי', הם יודעים שאפילו המזרוחניק הגדול נגד גיוס בנות, ובוודאי לא החרדים. אני די חושש שהמטרה שלהם הסופית להגיע ל'שירות לאומי', ואם יגיעו לשירות לאומי יהיה פשרות... יאמרו: 'אין ברירה', 'אין ברירה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר