בתום מאבק

הצהרונים ימומנו: אפליית ילדי החינוך המיוחד החרדים - תופסק

ילדי החינוך החרדי המיוחד בירושלים הופלו עד כה לרעה, ולא קיבלו צהרונים בימי החופשה כמו אלו שבחינוך הממלכתי. כעת ניתן לבשר, כי בחופשה הקרובה - האפלייה תיפסק (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

בשבועות האחרונים הגיעו פניות רבות ל'כיכר השבת' לפיהן ילדי החינוך החרדי המיוחד בירושלים מופלים לרעה, ואינם מקבלים צהרונים בימי החופשה כמו אלו בחינוך הממלכתי, כעת, ניתן לבשר, כי כבר בחופשה השנה יזכו ילדי החינוך המיוחד לצהרונים כמו אלו של החינוך הממלכתי.

א.מ. הורה לילד בחינוך החרדי המיוחד בירושלים תיאר ל'כיכר השבת' את שהתרחש: "אנו הורים לילד בן 3.5 עם תסמונת דאון שלומד בחינוך מיוחד בירושלים".

"בימים האחרונים התברר לנו שבמסגרת קייטנת יולי של עיריית ירושלים, ילדי החינוך הרגיל וילדי החינוך המיוחד הממלכתי זכאים לצהרון בתוספת תשלום. לעומתם, ילדי חינוך המיוחד החרדי מודרים מהתוכנית". סיפר א.

צריך לומר כי מדובר בילדים שזקוקים יותר מכולם למסגרת ארוכה ויציבה, הנוהל שהיה עד כה לפיו לא קיבלו הילדים החרדים המיוחדים צהרונים בימי החופשה גרם לעוגמת נפש רבה למאות משפחות בירושלים.

הפניות הונחו על שולחנם של הנציגים החרדים וראש העירייה משה ליאון. ל'כיכר השבת' נודע, כי ביממה האחרונה חלה פריצת דרך, וכבר בחופשה הקרובה יקבלו ילדי החינוך המיוחד החרדים צהרונים בתשלום זהה לאלו של ילדי החינוך הממלכתי דתי.

כאמור, עלות הצהרונים תהיה זהה לעלות הקייטנות של ילדי החינוך המיוחד החילונים ותעמוד על 550 ש"ח.

מר"ע ירושלים משה ליאון נמסר ל'כיכר השבת': "אני שמח על הזכות לזכות את ילדי החינוך המיוחד בצהרוני קיץ. אמשיך ואפעל ללא לאות למען הילדים והוריהם תושבי ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר