4 דברים קלים לביצוע שיעזרו לך להאמין יותר בעצמך

כשאתם לא מאמינים בעצמכם, אתם סובלים. לא משנה מהי הסיבה שגורמת לכם לנהוג באופן הזה, קשה מאד לחיות כך. אז הנה 4 דרכי פעולה שיעזרו לכם להתמקד בחיובי ולא להטיל ספק ביכולותיכם (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

איש חכם אמר פעם: "הספקות שלנו הם בוגדים וגורמים לנו לאבד את הטוב שאנחנו עלולים להרוויח לעתים קרובות, מחשש לנסות". כשאתם מטילים ספק בעצמכם, אתם סובלים. לא משנה מהי הסיבה שגורמת לכם לנהוג באופן הזה, בלתי נסבל לחיות כך. אז הנה ארבעה דברים שאתם יכולים לעשות מדי בוקר כדי לעזור לכם להתמקד בחיובי ולשמור על ספק עצמי מחוץ לחייכם:

1. לכתוב למגירה

אל תדאגו, אתם לא צריכים לכתוב סיפור בהמשכים שיהפוך לרב מכר, אלא, כשאתם מתעוררים, רשמו מיד את הדברים שאתם אסירי תודה עליהם ואת הדברים שהשגתם. (גם אם זה רק "סוף סוף הלכתי למכולת אתמול, אז אני לא צריך להוציא כסף על סלט ב-40 ש"ח לארוחת צהריים"). השמעה בקול של ההיבטים החיוביים של החיים שלכם, מעניקה לכם פרופורציה נכונה ולעיתים קרובות גורמת לכם להבין שיש הרבה דברים אחרים שלפעמים מטילים עליהם צל של ספק.

2. להמנע מלשקוע בתוך השגרה

שמתם לב איך אתם מטילים ספק בעצמכם כאשר אתם לחוצים? אז, אם כן, תשומת לב היא דרך נהדרת להפחית מתח, בתורו ובעיקר להרגיע ספק עצמי. האטה מפחיתה מתח ומרגיעה את המוח ואת הגוף. כאשר אתם מפסיקים לדהור במירוץ החיים ולוקחים הפוגה, קל לכם יותר לחשוב בבהירות ולשמור על השקפה אופטימית. דרך פשוטה ליישם את זה בפועל היא לנסות לאכול באופן מודע. הצעד הראשון? הניחו את הטלפון או המחשב והתמקדו בככל נגיסה של האוכל שלכם.

3. לשנן מנטרה קצרה

לא צריך להרחיק לכת, יש כמה מילות עידוד שאתם יכולים לומר לעצמכם בכל בוקר. זה יכול להיות פשוט כמו, "יש לי את זה", או, "אני מוצלח". אמצו כמה משפטים קצרים ומשכנעים עבור כל ספק שזוחל פנימה. ככל שתאמרו אותם יותר, כך תאמינו בהם יותר.

4. לחבק את המחשבות הטורדניות

לא משנה כמה אתם מנסים להדוף את מחשבות הספק, הן יכולות לבוא כאשר אתם לא מצפים להן, כמו בדיוק כשאתם מקבלים קידום בעבודה. "רוב האנשים לא מדברים על זה", אומרת הפסיכולוגית סוזאן אימס, שטבעה את המונח "תסמונת מתחזה". "חלק מהחוויה הוא שהם מפחדים שהם יתגלו ויעלו עליהם". נסו לזכור שכולם מרגישים חסרי בטחון לפעמים וקשה ככל שזה יהיה, ביטול ספק עצמי לחלוטין, יכול להיות מסובך. המפתח הוא להכיר בכך שהוא קיים ולהמשיך הלאה. במקום לתת לו לשלוט בפעולות שלכם, זהו שהוא שם - וכי כמות מסוימת של ספק עצמי היא לגמרי בסדר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית