מחזון למעשה:

עבודות החפירה והביסוס במתחם שלב ג' של שכונת היוקרה מצפה רמות בעיצומן

בימים אלו מתבצעות עבודות העפר וחפירת היסודות במתחם שלב ג' בשכונת 'מצפה רמות' בירושלים של היזמים עקיבא זוריבין ושלום גריבה (נדל"ן, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

מגבירים את קצב ההתקדמות בשכונת 'מצפה רמות' בירושלים; בימים אלו מתבצעות עבודות העפר וחפירת היסודות במתחם שלב ג' - האחרון בשכונה. חברת ISA-GROUP של היזמים עקיבא זוריבין ושלום גריבה הבונה את הפרויקט הודיעה, כי לאחר בדיקה מקצועית של שכבות הקרקע והסלע במתחם הקמת שלב ג' בשכונה - שהתקיימו בשבועות האחרונים, נכנסו הדחפורים לשטח והחלו בהכשרת הקרקע עבור בניית היסודות.

בשיחה עם אסף בויאר, מנהל השיווק של ISA-GRUOP הוא מוסיף כי לאחר אכלוס מוצלח של שלבים א' וב', עלה מהשטח ביקוש רב עם הידיעה על תכנון שלב ג' ואחרון בפרויקט. בשנה האחרונה נעשו עבודות תכנון יסודיות הכוללות מטה משולב של כלל היועצים וקבלני העבודות במתחם, לצד זירוז הליכי ההיתרים האחרונים. כאמור, בחודשיים האחרונים התקבלו ההיתרים, ומיד החלו בעבודות בדיקת הקרקע ושכבות העפר והסלע, לקראת עבודות החפירה. לאחר השלמת בדיקות מקצועיות אלו, נקבעה תצורת העבודה בשטח, והדחפורים החלו לעבוד במרץ.

ב-ISA GROUP מציינים כי עבודות העפר והכשרת הקרקע יימשכו בחודשים הקרובים, כאשר מיד לאחר מכן יחלו בעבודות הבניה ויציקת היסודות לבניינים החדשים. "רמת הבנייה של ISA GROUP גבוהה במיוחד ואנו עובדים עם הקבלנים והיועצים המקצועיים ביותר, כדי לספק את האיכות לה אנו מחויבים", אומר בויאר. לדבריו, "כשמדברים על האיכות והרמה הגבוהה של 'מצפה רמות', לא מדברים רק על המפרט הייחודי והתוספות המיוחדות כמו לובי מפואר או מטבח משודרג, או הדלתות המיוחדות והמיזוג המבוצעים כולם ברמה הגבוהה ביותר כמובן, אלא גם על איכות המתחילה מהיסודות ממש, דרך שימוש בחומרי בנייה ובעלי מקצוע מהטובים ביותר שיש לשוק הבנייה להציע". את התוצאות רואים בתוצר הסופי - הדירות עצמן, מהן נהנים הרוכשים הזוכים ברמת בניה מהגבוהות בארץ, ללא תוספת מחיר ובשדרוגים מיוחדים מעבר למפרט הידוע של ISA GROUP.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר