שוב זה קורה

בין הזמנים, בצפת: הורים ושבעה ילדים - ברכב המשפחתי

שוטר שעצר לבדיקה רכב משפחתי בצפת, מצא כי מלבד ההורים בקדמת הרכב ישבו במושב האמצעי - ארבעה ילדים, כאשר ילדה בת 6 עומדת, ובמושב האחורי עוד 3 ילדים. האב זומן לדין. צפו (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

שוב זה קורה: אם לא די באסונות בין הזמנים הרבים שאופפים אותנו, בארץ ובחו"ל, מתברר כי אנשים לא לומדים לקח וממשיכים לסכן את בני משפחתם, גם בנסיעה ברכב המשפחתי.

לנוכח חופשת הקיץ ותקופת "בין הזמנים", הגבירה המשטרה את פעילות אכיפת התנועה באזור הצפון, במטרה למנוע פגיעה בנפש ורכוש ולמצות את הדין עם נהגים המהווים סכנה למשתמשי הדרך.

במסגרת פעילות שבוצעה לפני זמן קצר (חמישי) בצפת, הבחין שוטר ברכב משפחתי במהלך נסיעתו ובתוכו במושב האחורי הבחין בכמות נוסעים מעל המותר.

השוטר עצר את הרכב לבדיקה והבחין שזוג הורים הישובים במושבים הקדמיים, מסיעים במושב האמצעי 4 מילדיהם, כשהקטנה מבין הנוסעים ברכב, בת 6 עומדת, ובמושב האחורי עוד שלושה ילדים, ובסך הכל - 9 נוסעים בכלי הרכב.

מעבר לכך שאב המשפחה הסיע ברכב כמות נוסעים מעל המותר (תשעה במקום שבעה) הרי שחלק מהנוסעים לא היו חגורים בחגורות בטיחות ולא ישובים בהתקני ריסון תואמים.

השוטר הסביר לאב את מהות העבירה והסכנות, רשם כנגדו הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש ובמקביל המתין עד שקרוב משפחה הגיע למקום עם כלי רכב נוסף על מנת שהמשך הנסיעה תבוצע על פי חוק ובצורה בטוחה.

במשטרה מציינים כי "הורים הנוהגים בחוסר אחריות ומושיבים את ילדיהם ללא התקני ריסון ומושבי בטיחות ברכב מסכנים בכך את חייהם באופן ממשי, מחקרים מראים כי מושבי הבטיחות וחגירת חגורות בטיחות מצילים חיים בזמן תאונה.שוטרי משטרת ישראל עושים מאמצים רבים לאתר נהגים אלה העוברים על החוק, במטרה להוקיע התנהגות רשלנית ולהגביר את המודעות והחשיבות לנושא התקני הריסון ונהיגה בטוחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר