פרסום ראשון

שעות לפני החופה: הצמיד של הכלה חולץ מפח האשפה

שעות לפני כניסתה תחת החופה, פנתה כלה חרדית למוקד העירוני בעיריית בני ברק, וסיפרה כי השליכה לפח צמיד יוקרתי ששווה אלפי דולרים. בתוך חצי שעה - הצמיד הושב לה (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הצמיד, לאחר שנמצא (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': שעות ספורות לפני כניסתה תחת החופה, גילתה כלה חרדית כי השליכה בטעות את הצמיד היוקרתי שלה, לפח האשפה. בתוך זמן קצר התגייסו בכירי עיריית בני ברק - עד למציאת הצמיד האובד.

הסיפור החל מעט לאחר השעה 10:00 בבוקר (שני) כאשר כלה העומדת להתחתן הערב, התקשרה בבהלה למוקד העירוני 106 בבני ברק, וסיפרה למוקדנית כי אמש בסביבות השעה 21:00 לערך, השליכה בטעות לפח שהיה מלא על גדותיו, שקית ובה צמיד ששוויו אלפי דולרים.

הכלה היתה לחוצה מאוד בגלל השווי הרב של הצמיד ובגלל העובדה כי זהו הצמיד שקיבלה מחמותה.

מנהלת המוקד חני כץ, עירבה מיידית את ראשי אגף תברואה נתי נחום ואשר ג'רבי שקיבלו הוראה מראש העיר אברהם רובינשטיין, להיכנס למבצע מיידי להשבת האבידה היקרה.

בפעילות משותפת הם עצרו את פעילות משאיות האשפה בעיר ולאחר בדיקה קצרה התברר כי המשאית שאספה את הזבל מאותו רחוב במרכז העיר, עדיין נמצאת בעיר ולא רוקנה את האשפה.

הצוותים יצאו מיידית כדי לאתר את הצמיד היקר שעשוי מזהב טהור. לאחר שרוקנו את המשאית, נברו בין הררי האשפה וכעבור זמן קצר נמצאה האבידה.

וכך, כמחצית השעה לאחר הפניה הראשונה של הכלה למוקד, היא קיבלה לידיה בחזרה את האביקה היוקרתית, ותוכל להיכנס תחת החופה, הערב, בלב רגוע ושקט.

מנהלת המוקד העירוני חני כץ ויועצו של ראש העיר אברהם רובינשטיין, גדליה סילמן, עקבו אחר הטיפול באופן אישי עד למציאת האבידה והשבתה לבעליה. המשפחה הודתה גם לעובדי הנקיון שנברו באשפה עד למציאת הצמיד היקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר