מסע לחיים חדשים

המסע הארוך ששינה את חייו של הרב מנחם בורשטין

"לקחתי דיקט ופשוט חילקתי את הסלון על-מנת שתהיה פרטיות לזוגות המגיעים אליי מידי ערב לייעוץ בענייני פוריות" כך התחיל לפני למעלה מ-30 שנה המסע הארוך ששינה את חייו (צדקה)

הרב במשרד ב רבים זכו להיפקד לאחר תהליך ארוך (צילום: יח"צ)

הוא נולד באורוגוואי לאביו הרב שלמה בורשטיין, חניך ישיבות ברנוביץ של ר' אלחנן וישיבת 'מיר' שעברה גם בגלות שנחאי אך כבר בגיל 5 עלה ארצה.

הוא סיים את לימודיו התורניים ואף הוסמך לרבנות.
לפני כ- 30 שנה הוא פתח את מכון פוע"ה שהוא מרכז חסד עולמי מוביל, מקצועי וייחודי המשלב בין עולם הרפואה והמחקר המתקדם לעולם הפסיקה ההלכתית לדורותיה בתחומי המשפחה. מאז הוא משמש ראש המכון, במטרה לסייע לכל הפונים בארץ ובעולם בתחומי הפוריות, הגינקולוגיה, גנטיקה, טהרת המשפחה ועוד.

בתור רב משיב יחיד לזרם הפניות ההולך וגדל, שהחל בדירת חדר בירושלים עבר אט אט ביוזמת נדיבי לב למבנה בעל 5 קומות, עם צוות של חמישה עשר רבנים פוסקים ויועצים מיומנים העונים ל- 250 פניות ביום, ובפתחו עברו כבר 65,000 זוגות שנעזרו במכון עם נתון בלתי נתפס של 100,000 ילדים…!

כעת הרב בורשטין פונה לכולנו בנימה אישית, "בואו להיות השותפים שלנו לדרך ובעזרתכם נזכה להרחיב את פעילות המכון ולתת מענה לרבים הזקוקים לנו בארץ ובחו"ל. עזרו לנו עכשיו לעזור לכל הפונים הזקוקים לנו"

בואו להיות שותפים בהוספת חיים ותזכו למליץ יושר ביום הדין - כנסו לכאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר