הותקפה בצעקות

אשת השאלים נכנסה ללשכת גיוס: 'שיקצע'

אחרי שנעצרה בנתב"ג בשל העובדה כי הוגדרה כעריקה מצה"ל, התייצבה אשת השאלים בלשכת הגיוס על מנת להסדיר את מעמדה. נשים קיצוניות צעקו עליה. צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

צעירה בת 21, המשתייכת לנשות השאלים, התייצבה הבוקר (חמישי) בלשכת הגיוס בירושלים, עם כל בגדיה המכסים את כל גופה ופניה.

מחזה נדיר זה, התרחש בעקבות מעצרה של הצעירה בנתב"ג, בעת שעשתה את דרכה לטיסה שהזמינה כדי להגיע לאומן, לשהות על ציון רבי נחמן בראש השנה, כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת'.

בשל רצונה להגיע לאומן והעובדה שהוציאו נגדה צו איסור יציאה מהארץ, שאלה הצעירה את רב הקהילה אליה היא משתייכת, מה עליה לעשות.

להפתעתה, ענה הרב כי היא יכולה להתייצב בלשכת הגיוס, על מנת להסדיר את מעמדה כאישה שומרת תורה ומצוות, לקבל פטור ולטוס לאומן.

אך כאשר הגיעה הבוקר ללשכה, הותקפה על ידי הנשים הקיצוניות העומדות שם באופן קבוע, שצעקו לעבר הצעירה הלבושה עם שאל: "שיקצע".

הן הסבירו כי עצם העובדה שאחת בלבוש כמו שלה נכנסת פנימה ללשכת הגיוס, פוגע במאבקן נגד התייצבות נשים בלשכה, ולכן התקיפו אותה.

מחשש כי האירוע יהפוך לסוער, הזמינו נשות השאלים משטרה למקום. כעבור זמן קצר, נכנסה פנימה ללשכה, בעוד הנשים נשארות זועמות בחוץ.

כפי שדיווחנו ב'כיכר השבת', לאחר מעצרה בנתב"ג, נערכו בחוגי הקיצונים נערכו להפגנות סוערות, ואף הפיצו הודעות מוקלטות למכשירי הטלפון של תומכיהם בקריאה ל"מלחמה" כנגד מעצרה של האישה. אך התכניות הופרו עם שחרורה של האישה לאחר כשעתיים במעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר