מאות משתתפים

בכפר כנא ציינו את 'אירועי אוקטובר', וגינו את ישראל

תהלוכה של מאות ערבים, התקיימה בראש השנה לציון 'אירועי אוקטובר 2000', במהלך ההפגנה קרו המפגינים קריאות גנאי כנגד מדינת ישראל וצה"ל, ודרשו מישראל להתנצל (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המפגינים, אתמול (צילום: הרשימה המשותפת - ודע"ם)

בכפר כנא, נערך ביום ראש השנה תהלוכה של מאות ערבים שציינו את אירועי אוקטובר 2000, ודרשו התנצלות מהמדינה על כך שהיא הרגשה 13 ערבים חפים מפשע.

התהלוכה התקיימה במרכז הכפר, ומאות מתושבי הכפר ומחוצה לו הגיעו להביע את מחאתם, זאת כשהם מניפים דגלי הרשות הפלסטינית וקוראים קריאות גנאי נגד צה"ל ומדינת ישראל.

כאמור, לפני 19 שנים, אחרי אירועי אוקטובר של שנת 2000, בהם נהרגו 13 ערבים, לאחר שהביעו הזדהות עם "אחיהם" הפלסטינים, ופתחו בהתפרעויות.

המפגינים טענו אתמול כי, "אנו מחכים זה 19 שנים לעשיית צדק, ואנחנו לא יכולים לסלוח על הרג של מפגינים חפים מפשע. מי שאחראים להרג הזה חייבים לעמוד לדין ולשאת באחריות המלאה על מעשיהם והמדיניות הפושעת בה נקטו".

לאחרונה עלו אירועי הטרור באוקטובר 2000 סביב מערכתה בחירות, כאשר, מקום עשירי ב'ישראל דמוקרטית' - אהוד ברק שהיה באותו הזמן ראש הממשלה, התנצל שוב, במטרה לקדם את החיבור עם מפלגת השמאל מרצ והערבים, שדרשו שיחזור בו מהאירועים, להם היה אחראי בתפקידו כראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר