מדוע כדאי לכם לקנות מגבות רחצה לבנות בלבד

החוק הזה אולי אינו תואם לערכת הצבעים שבה השתמשתם לעיצוב חדר האמבטיה שלכם ואולי נדמה לכם כמיושן ולא רלוונטי, אבל למגבות לבנות יש כוח על ואתם בהחלט לא רוצים לפספס אותו (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אם אתם תוהים כל הזמן כיצד להיפטר מהריח הרע שדבק במגבות הרחצה שלכם, הן כנראה אינן נקיות דיין ולא מתייבשות מספיק בין שימוש אחד למשנהו. הבנה כיצד לכבס את מגבות האמבטיה שלכם כמו שצריך - זה מקום נהדר להתחיל בו, כמו גם לדעת לבחור מגבות טובות ואיכותיות (אך עדיין, יש סיכוי שהן יצברו עובש וניחוח רע, למרות מיטב המאמצים שלכם).

תחזוקה נאותה למגבות היא חשובה - כמו גם אחסון של מגבות נקיות במקום הנכון - אך יש טריק נוסף שיכול להשאיר את מגבות האמבטיה שלכם נקיות למראה ומדיפות ריח נעים במשך זמן רב. הכלל הזה לתחזוקת מגבות מגיע מארין נאפייר שיחד עם בעלה, בן, משדרגים ומשקמים בתים - והיא מתחייבת לגבי יעילותו: מגבות רחצה לבנות, כפי שכבר הבנתם.

"חמותי לימדה אותי את הטריק הזה", אומרת ארין. "יש לה בנים ספורטאים שעובדים במוסך מכוניות ומגיעים הביתה שמנוניים ומטונפים והמגבות שבהן הם משתמשים עדיין מריחות נפלא".

בדרום ארצות הברית, שם גרות ארין וחמותה, הלחות המוגברת מגדילה את הסבירות אפילו יותר לצבירת טחב ולספוג ריחות רעים, כך שזה הישג מרשים במיוחד.

מה הופך מגבות לבנות למיוחדות כל כך?

"אתם פשוט מלבינים אותן", אומרת ארין. "בכל פעם שאתם מכבסים אותן, הוסיפו מעט אקונומיקה או מלבין והו ישארו לבנות לנצח. הן אף פעם לא יעלו עובש ותמיד יריחו פרש".

שהיתם פעם בחופשה בבית מלון? בוודאי שמתם לב כי כל המגבות שם צחורות כשלג, ככל הנראה מאותה סיבה. ניתן להלבין אותן, אפילו מעט, בכל שטיפה, כך שהן יישארו רעננות ונקיות למראה במשך זמן רב מאד, בלי כתמים מכוערים שתקבלו מביצוע אותה פעולה עם מגבות צבעוניות.

מגבות לבנות עשויות לא להיות הבחירה הראשונה של אף אחד. הן בהחלט מתחילות להראות סימני שימוש ולכלוך במהירות רבה יותר ממגבות כהות יותר, אם כי זה עשוי להיות סימן שעליכם לכבס אותן לעתים קרובות יותר. (מומחים אומרים שאין להשתמש במגבות יותר משלוש פעמים בין כביסה לכביסה.) מגבות לבנות יכולות לנדב רמז חזותי שצריך לכבס את המגבות ולהלבינן במידת הצורך, כך שהן יהיו נקיות כפליים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר