עוד אפשר להצטרף

המכירה הסינית הענקית של "מלבשתו" – המוקדים נסגרים! סופי!

שעות אחרונות בהחלט להצטרפות המשתלמת למכירה הסינית הענקית מלבשתו והעומסים על הקווים רק מעידים יותר מכל על תחושת האחריות הציבורית העצומה לטובת ילדי ישראל(שיווקי)

מכונית ניסן - מפרסי המכירה הסינית (צילום: יחצ)

שעות אחרונות בהחלט להצטרפות המשתלמת למכירה הסינית הענקית מלבשתו והעומסים על הקווים רק מעידים יותר מכל על תחושת האחריות הציבורית העצומה לטובת ילדי ישראל היקרים מהמשפחות ברוכות הילדים, גם אלו שלא נולדו עם כפית זהב בפה, שיזכו להתלבש בכבוד ובביגוד ראוי וחם.

גדולי ישראל המפקחים על הקרן הורו בקריאת הקודש ,ועל כן מצוה רבה להיות להם לעזר ולסיוע בסכומים הגונים למען יוכלו להוציא רצונם לפועל" כלשונו של הדיין הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א ועמו הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א, ואכן הציבור התעורר ונענה יותר מכפי יכולתו כהוראת הרבנים שליט"א.

היום בשעות אלו זו ההזדמנות האחרונה שלכם בהחלט לזכות בפרסי ענק שטרם נראו כמותם! מי מוותר על רכב ניסאן אקסטרייל יוקרתי בשווי כ-200.000 ₪?! מי מוותר על מטבח טרנדי וחלומי מבית אינסייד, שיהפוך את כל הבית לחלום?! מי מוותר על ריהוט מקיף חלומי ובעיצוב מרהיב לבית שיתן לבית נגיעה של הוד והדר?! מי מוותר על המון פרסי ענק בשווי כולל של מאות אלפי ₪?!

תזכרו! הייתה לכם הזדמנות לעזור לילד עני, להצטנן פעם אחת פחות בחורף המתקרר, תשמעו אותו! תשמעו את הקריאה שלו ושל אלפי הילדים הממתינים שתעשו את הפעולה הפשוטה: תרימו את הטלפון, תחייגו למוקד ההצטרפות של 'מלבשתו', ותתנו לעצמכם ולו תקווה אמיתית לחורף חם ומאושר, אתם עם פרסי הענק בשווי כחצי מיליון שקלים, והוא ואלפי חבריו עם ביגוד הולם ומחמם! אתם מסוגלים לוותר על הזכות הכפולה והענקית הזאת?

סופי שאתם לא מוותרים על פרסי הענק ועל הזכות האדירה לתמוך באלפי ילדים שמחכים לטלפון שלכם, ובינתיים מצטנפים בבגדים הבלואים שגדולים מהם בדור לפחות, סופי שאתם לא מפספסים את ההזדמנות הנדירה! מצטרפים עכשיו למכירה הגדולה וזוכים בפרסי הענק!

0722-75-70-70

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר