כל המקומות שאסור לכם לפספס

גם בארץ אפשר לטייל ולהרגיש בחו"ל

ימי הקיץ מתקרבים, ואיתם ימי החופש. גם אם אין לכם תקציב לחופשה בקריביים, תוכלו לתכנן טיול בלתי נשכח בכמה מהמקומות היפים והמיוחדים בארץ למרות גודלה הקטן, ככה היא מגוונת ומציעה שפע אטרקציות בניחוחות של חו"ל (טיולים)

אילוסטרציה (צילום: פיקסלס)

יערות שוויץ בלב הכרמל

חיפה מוקפת טבע מרהיב, עשיר וססגוני, במרחק כמה דקות נסיעה ממרכז העיר. אם חפצתם לראות ירוק בעיניים, תרשו לנו לחסוך לכם כרטיס טיסה לאירופה, ולהציע במקומו את שוויציריה הקטנה. פנינת טבע השוכנת בצמידות לאוניברסיטת חיפה, עם חורש ים־תיכוני צפוף, שמצל על מסלול ההליכה. נסיעה קצרה אל לב יערות הכרמל תגלה לכם תצפיות מעוררות התפעלות אל עבר הרים מיוערים בממדים מרשימים, מסלולי הליכה נינוחים בערוצים שמספקים הפוגה מהחום, ואפילו חובבי האתגרים שביניכם ישמחו לגלות קטע אתגרי קצר ומלהיב בערוץ הגיא הנעלם.

גלים כמו באוסטרליה באשדוד

אם יש זמן ששווה להגיע לעיר, זה הקיץ. תוכלו להפיג את החום הלוהט עם טבילה באחד מחופי העיר המוכרזים, שזכו בתו האיכות העולמי "הדגל הכחול", שבודק עמידה בקריטריונים בינלאומיים כמו איכות המים, איסוף אשפה ובטיחות בחוף. מהשיזוף והמטקות תוכלו ליהנות בקרבת מים צלולים, חופים לבנים ורכים, ועם תו איכות בינלאומי- רק צריך להציג דרכון בכניסה לעיר ולתת לאנשים לתהות מתי הספקתם לקפוץ על מטוס. ובחו"ל כמו בחו"ל, לא מביאים אוכל מהבית. כשהרעב יכה בכם, תוכלו לבחור לאכול פיצה אשדוד.

ארכיטקטורה יוונית בירושלים

מלבד העיר העתיקה שזכתה לסיקורים והמלצות בשפע, איזור ירושלים מציע ביקור בעתיקות שהן בלב הטבע. איזור שנכבש על ידי דתות כה רבות, נותר עם שרידים היסטוריים שיהפכו כל ביקור בהם לא רק למסע במקום אלא גם בזמן. כך למשל, במרחק נסיעה מלב העיר, בתוך ואדי קלט היפהפה תוכלו למצאו מנזרי התבודדות חצובים בסלע, שנבנו בתוך ההר עצמו. מנזר סנט ג’ורג’ הוא למעשה מבנה יווני אורתודוכסי, וזו הסיבה שהוא אולי יזכיר לכם את המנזרים התלויים ביוון. עם ארכיטקטורה עוצמתית והיסטוריה מרשימה, תוכלו לבחור אם לבקר בנקודת התצפית, שתוכלו לצפות ממנה אל המנזר והכוכים סביבו, המיועדים להתבודדות נזירים, או להשלים את החוויה ולבקר בתוכו, כדי לחוש את עוצמת הבנייה הייחודית הזו מקרוב.

לנחות מהחלל אל יפן –ֻ בנתניה

שוחרי ההרפתקאות ביניכם ישמחו לטיול שהוא לא רק כמו במטוס, אלא כמו בחללית. למרות שנתניה ידועה בטיילת ובחופים שלה, היא מציעה גם אטרקציות למי שלא מעוניין בחול בין האצבעות. כמעט כמו מוזאון החלל בוושינגטון, העיר מציעה מתחם פלנטריום שלוקח אתכם לסיבוב בחלל מבלי לצאת מהארץ- "הפלנתניה". חובבי המדע שביניכם יוכלו למצוא עניין בצפייה בטלסקופ או בסדנת שעון שמש, שיוכלו לעניין גם את הצעירים שבחבורה. כך בפשטות נסיעה למרכז וכרטיס במחיר סמלי יקנו לכם כרטיס טיסה לחלל, ואם כבר אז כבר- מה יותר משתלם מלקבל שניים במחיר אחד, ובדרך גם לבקר ביפן? במתחם הפלנטריום תוכלו למצוא גן יפני עם צמחייה ייחודית כמו עצי בונסאי ובריכות ירוקות עם מפלים קטנים וגשרים שישרו עליכם אווירת רוגע ושלווה, לצד מגוון פעילויות העוסקות בתרבות יפן הייחודית בחסות האגודה לידידות ישראל-יפן. ואם תרצו לסיים את הבילוי באוכל שאוהבים בכל העולם, תוכלו לנסוע לאכול פיצה נתניהבמרכז העיר או בפולג, ואפילו לעשות משלוח שיגיע עד הגן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר