בית-חצר-בית-חצר-בית-חצר…

הגיע הזמן להפסיק להתרוצץ וליהנות ממה שיש למטבח חוץ להציע למסיבת הברביקיו שלכם

היתרון המרכזי של מטבחי החוץ הוא הנגישות של הציוד המקצועי והיכולת לשהות במרכז החוויה מבלי לוותר על טריות המזון ועל רמת אירוח גבוהה במיוחד (צרכנות)

הגיע הזמן להפסיק להתרוצץ וליהנות ממה שיש למטבח חוץ להציע (צילום: ביביקיו)

"הזמנתי חברים למסיבת ברביקיו בחצר, ובמקום להתענג על נתחי בשר עסיסיים ולצחוק עם החבר'ה, מצאתי את עצמי עושה רונדלים בין הבית לחצר כדי להביא שיפודים, לשלוף בירה קרה מהמקרר ולגייס כף עץ שנשכחה".

מזדהים? אירוח חוץ הוא חוויה מורכבת ולרוב, המארחים נדרשים לתזז בין אירוח מוקפד בחוץ לבין ניהול המערך הקולינרי והעברתו מהבית במקום ליהנות מארוחה טובה באווירה קלילה עם ידידים או בני משפחה.

קיץ 2023 עומד להיראות אחרת: כך תחגגו בחוץ עם יחידת מטבח נפרדת ומאובזרת שתאפשר לכם לצלות, לעשן, לבשל ולהגיש כשאתם חלק אינטגרלי ממרקם המסיבה.

(ביביקיו)

מטבחי חוץ: מארחים בנוכחות מקסימלית

היתרון המרכזי של מטבחי החוץ הוא הנגישות של הציוד המקצועי והיכולת לשהות במרכז החוויה מבלי לוותר על טריות המזון ועל רמת אירוח גבוהה במיוחד.

אם עד היום כדי להיפגש בחצר היה עלינו לתמרן בין: צליית המזון במטבח הביתי-הגשה-אספקת האביזרים החסרים-שיחה עם בני המשפחה, הרי שבאמצעות מטבח חוץ מאובזר היטב ניתן לבצע הכל מא'-ת' רק בשטח החצר.

מישהו עשה כאן מנגל בכלל?

הרבה מכאב הראש הקשור באירוח חוץ הוא השותפות המלאה של שטח הפנים בפעולות הבישול, הצלייה והעישון. התוצאה: ריח חריף שממאן לעזוב גם לאחר שוך המסיבה, לכלוך ובלגן. כשאנחנו משתמשים במטבח חוץ, שטח הבית נשאר מחוץ לתחום וכל האירוע מתרכז בשטח החצר בלבד. כשחושבים על זה, מתעורר חשק כבר עכשיו לפתוח שולחן בחצר. לא ככה?!

(ביביקיו)

4 סיבות לחיות טוב יותר עם מטבח חוץ פונקציונלי

הכל נמצא בהישג יד

מטבח חוץ אמיתי הוא כזה המחקה בהצלחה מטבח פנים ואף עולה עליו ברמת הציוד ובערך החדשנות שהוא מציע. מטבח חוץ מתוכנן היטב לא יחסיר אף פרט לרבות ערכת סכינים מותאמת, מדיח כלים אפקטיבי ומגירה נשלפת לסכו"ם וכלי הגשה. כך אתם נמנעים מלהתעסק בפרטים הזניחים ופנויים ליהנות באמת מאירוח שכולו הווי, מרקמים, חברים וכיפת שמים.

משטחים וציוד עמידים בפני כל סוג מזג אוויר

אם שאלנו את עצמנו מה קורה כשגשם זלעפות פוגש את הגריל שלנו בחוץ, היו כאלו שכבר מצאו לכך תשובות מזמן: החומרים והטכנולוגיות באמצעותם מיוצרים משטחי עבודה ומכשור למטבחי חוץ, הינם בעלי רמת עמידות גבוהה בפני כל סוגי מזג האוויר לרבות משקעים שונים וקרינת שמש חזקה. הם עשויים מחומרים חזקים ביותר (עץ, מתכת ושיש) ואינם מחלידים או דוהים גם במגע עם נוזלים או בחשיפה גבוהה לתאורה טבעית, זו הסיבה שתוכלו להשאיר את מטבח החוץ לבד בגשם בלי לחשוש שיקבל מכת קור…

(ביביקיו)

אבזור ברמה הגבוהה ביותר

כיום, עם התפתחות מגמת מטבחי החוץ בישראל, ניתן לעצב מטבח שיכלול את כל החידושים והאבזור המתאים במטרה לאפשר חווית אירוח יוקרתית. כך ניתן לשלב במטבח חוץ: גרילים, מדיחי כלים, יחידות קירור ועוד - לאירוח שתזכרו אותו טוב.

מארחים במרכז העניינים

מי החליט שאם אתם בעלי הבית עליכם להיות ספונים במטבח הביתי המעשן ולהגיח רק כדי לספק לחבר'ה בחוץ את ה"סחורה"?

מטבח החוץ עושה לזה סוף: מארחים? מגיע לכם לככב במרכז האירוע וליהנות מחווית גריל מתקדמת כשאתם במרכז האקשן.

מטבח חוץ - מארחים בלי לצאת מהתמונה.

עיצוב חווית חוץ רמה אחת מעל

מטבח חוץ, אם לא הסברנו את עצמנו עד כה כמו שצריך, אינו רק יחידת בישול פונקציונלית, הוא מהווה גם חלק אינטגרלי מעיצוב שטחי החוץ שלכם בחצר, במרפסת או על הגג. ניתן לבחור במטבחי חוץ ברמות עיצוב גבוהות ובסגנונות שונים ליצירת חלל חוץ מפנק בקו עיצובי מרהיב.

(ביביקיו)

מטבח חוץ מודולרי

מטבחי חוץ מאפשרים גמישות רבה בתכנון שטחי החוץ ומנגישים אפשרויות עיצוב מודולריות לכל סוגי החצרות, המרפסות והגגות. בהתאם למבנה החצר שלכם תוכלו להתאים מבטח חוץ בצורה מדויקת שישרת אתכם באופן מלא ומנגד, לא יגזול שטח גדול מדי מהחלל.

חלקים מודולריים לרכישה וחיבור במטבח חוץ

אתם הבוסים להחליט איך מטבח החוץ שלכם ייראה ויפעל, כך ניתן לשלב בין חלקים מודולריים שונים לפי הגדרת הצרכים שלכם ולהתאים מטבח מושלם לפי דרישתכם. להלן החלקים אותם ניתן לחבר במטבח חוץ מודולרי:

גריל גז/פחמים

אין ספק כי הגריל הוא המלך במטבח חוץ. ניתן לבחור בין גריל פחמים לגריל גז או אף מעשנת בשר מקצועית. כי בשר עסיסי, צלוי ומעושן היטב עובר דרך גריל טוב באמת.

יחידות קירור

אתם לא רוצים לוותר על הבירה שלכם כשהיא בטמפרטורה המדויקת, לשם כך תוכלו לשלב מקרר חיצוני איכותי עבור משקאות בלבד או גם עבור אחסון קינוחים, חומרי גלם וסלטים טריים. מקרר חיצוני יעזור לכם לשמור על מינוני טמפרטורה נכונים בין הבשר הרותח לבירה הקרה בלי לאבד אף מעלת צלזיוס בדרך.

כיור חיצוני

כאן תוכלו לשטוף היטב את כלי הבישול, רשתות הצלייה וכלי ההגשה בלי לרוץ פנימה כל שניה. שימו לב כי כיור במטבח חוץ עשוי מחומרים עמידים ביותר ואינו צובר כתמים גם בבואו במגע עם תבלינים עזים במיוחד.

כיריים לבישול

כשיש לכם כירה לצדכם, ניתן להקפיץ חווית האירוח שלכם כמה רמות מעל. תוכלו לבשל תוספות תוך כדי צליית הבשרים וליצור סנכרון מושלם בין הגשת כל חלקי הארוחה, אגב, במידה ותרצו לשמור על הבשרים שכבר נצלו כשהם חמים עד לזמן הארוחה - תוכלו להשתמש בכיריים כשומרי חום וטריות מעולים.

ברז בירה

אם מתחשק לכם קצת להתפרע, ברז בירה הוא גימיק מושלם למסיבה שכולם ירצו לשחזר - זוהי אטרקציה אמיתית והיא מתחרה בכבוד במקרר המשקאות הביתי.

ארונות אחסון

ואי אפשר בלי שטחי אחסון נוחים (חשוב לשלב גם מגירות נשלפות) כדי שכל הציוד פשוט יגיע אליכם מעצמו. חשוב מאוד לתכנן פתרונות אחסון ייעודיים בהתאם לסגנון הבישול והאירוח שלכם.

להיות אאוטדור - להרגיש אינדור

כל מי שיצא ביום העצמאות לפארק עם מנגל מעשן וטעם את נחת זרועו של אירוח בטבע ללא אבזור מתאים ותנאי בישול נוחים, ישמח לגלות שאפשר גם אחרת. עם מטבח חוץ בעיצוב מוקפד ניתן לייצר מסיבת ברביקיו לפי כל כללי הטקס ולהרגיש בבית: מקרר, כיור, גריל צמוד והכי חשוב: פינת אירוח מפנקת והגשה מושלמת באווירת חוץ מענגת. מי אמר שאי אפשר לרקוד על כל החתונות?!

BBQ - לחווית אירוח חוץ מושלמת

חברת BBQ מגשימה לכם מטבחי חוץ בהתאמה מודולרית ומאפשרת לכם למתג את החצר שלכם מחדש ולחוות מסיבות ברביקיו בטעם מופלא. זה הזמן ליהנות מחוויית אירוח כשאתם מוקפים חברים וידידים ולהפסיק את התיזוז בין הבית לחוץ. מוזמנים ליהנות ממטבח חוץ המשלב איכות מקסימלית, נוחות שאין כמותה, תזמון הגשה נכון וטריות שנשמרת כל הדרך עד לבלוטות הטעם.

חברת BBQ מתמחה בעיצוב מטבחי חוץ שמספקים הרבה מעבר למרחב צלייה: עונג אמיתי ואירוח כמו שבאמת מתאים לכם לחוות. מסיבת ברביקיו מושלמת כבר הקיץ - זה אפשרי! צרו קשר כבר עכשיו עם נציגי החברה להתאמת מטבח חוץ מהחולמות שיגדיר מחדש את רמת האירוח ויאפשר לכם למצות כל רגע באירועי חוץ בחצר שלכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר